به آفتاب سلامی دوباره خواهم کرد


سلام ...من مدتهاست که این وبلاگ رو درست کردم اما نمیدونم چرا همت نوشتن توش رو نداشتم....یه مدتی خیلی عشق وبلاگ نویسی داشتم.تو وبلاگ قبلیم اوایلش اگه هر روز آپدیت نمیکردم حداقل یک روز درمیون حرفهای دلم رو مینوشتم اما بعد از یه مدتی به خاطر درگیریهای ذهنی اصلا حال و حوصله نوشتن نداشتم و اون وبلاگ رو تعطیل کردم اما حالا نمیدونم برای چی!! اما احساس میکنم که نیاز دارم حرفهای دلم رو بگم در واقع میخوام اینجا بشه باز خونه دلم و دردودلهام رو بنویسم.... امیدوارم که بتونم ادامه بدم !
نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم صبح شنبه 14 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:52 ق.ظ

حقیقتش اینه که متاسفانه وبلاگهای زیادی هستند که هر روزه در دنیای ارتباطی نوین متولد میشوند و در ابتدا هدف را بر اعتلای فکر و اندیشه میگذارند، اما با گذشت زمان به بی راهه میروند. این مسئله ارتباط مستقیم با انتخاب سوژه و خط فکری و وزنی دارد که سازنده وبلاگ به صفحه خود میدهد.
همتتان عالی و راهتان در رسیدن به هدف واقعی از درست کردن این وبلاگ مستدام باد
با آرزوی موفقیت برای شما و خوانندگان این وبلاگ

ف سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:55 ب.ظ http://gastby.persianblog.com

خوب هر وقت دلت خواست حرفهای دلتو بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد