دلتنگی

به دیدارم بیا هر شب
در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند
.دلم تنگ است
بیا ای روشن ، ای روشنتر از لبخند
شبم را روز کن در زیر سرپوش سیاهی ها
.دلم تنگ است
بیا بنگر چه غمگین و غریبانه
در این ایوان سرپوشیده وین تالاب مالامال
دلی خوش کرده ام با این پرستوها و ماهی ها
و این نیلوفر آبی و این تالاب مهتابی
.شب افتاده است و من تنها و تاریکم...
و در ایوان من دیریست
در خوابند
پرستوها و ماهی ها و آن نیلوفر آبی
!بیا ای مهربان با من
!بیا ای یاد مهتابی
(مهدی اخوان ثالث)

!!!این شعر زیبا از اخوان ثالث تقدیم به همه شما
البته بگم که از سر دلتنگی ننوشتم فقط چون خیلی زیبا بود خواستم تا شما هم بخونید و لذت ببرید........شاد باشید
نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم صبح یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:59 ب.ظ

حق همه آدمها شاد زندگی کردنه ....
مگه نه ...
خوب پس ....

چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش
که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سراندازیم

شاد زید

بهار سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:04 ق.ظ

چشمهایم را ببخش که نگاهت کردند
و مرا ببخش که بی اجازه تو دلم لرزید
دلتنگ حضورت هستم ای سبزترین حضور!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد