!!!مشکی

:((







نظرات 2 + ارسال نظر
طبله عطار یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.farahan.blogsky.com

سلام ، خیلی زیباست .... هم صدای خواننده و هم متن شعر ... لطف فرمودید ! به ما هم سر بزن .

سلام........مرسی از سلیقتون!! ...چشم سعی میکنم به شما هم سر بزنم البته چند باری نوشته هاتون رو خوندم اما اصولا در کامنت گذاشتن تنبلم...نظر نگذاشتن رو دلیل بر نیومدن نگذارید!!خوش باشید

کیوان یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 12:02 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

۱- درسته که خیلی جاها یک شعر و یک آهنگ از هزار حرف نگفته بهتر و رساتره ولی نه این شعر و نه این آهنگ ( البته این نظر شخصی منه جسارتا عرض کردم )
۲- شما بهتره هر موقعی که حوصله کردین بنویسید وقتی بیحالید چیزی ننویسید اینجوری بهتره !
۳- ما اف۵ رو هم زدیم !

۱- درسته؛منم همینو گفتم دیگه!! خیلی جاها یک شعر و یک آهنگ از هزار حرف نگفته بهتر و رساتره ولی منظور من هم این شعر و این آهنگ نبود....این فلش رو به منظور خاصی و برای فرد خاصی و به سفارش یه فرد خاص دیگه گذاشتم.جسارت شما قابل اغماضه!!!

۲- منم دقیقا موقعی که حوصله دارم مینویسم و وقتی بیحالم سعی میکنم چیزی ننویسم اینجوری بهتره !

۳- شما کار خوبی کردبد که اف۵ رو زدید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد