باز هم بارون

تا کی میخواد هوای تهران و در نتیجه هوای دل ما بارونی باشه؟؟؟ خسته شدم دیگه (البته از بارون نه ؛ از دل بارونی خودم!!)........الان داشتم از پنجره بیرون رو نگاه میکردم؛ هوا مه آلوده و شرشر بارون داره میاد(کمتر پیش اومده که وسط شهر اینجوری مه ببینیم!!) ...از جمعه شب داره همینجوری و یکروند بارون میاد...نمیدونم چرا روزهای بارونی نمیتونم مثل بچه آدم بشینم پای کامپیوترم و به کارام برسم.این روزا جهت صندلیم برعکس شده ؛ صد و هشتاد درجه چرخیده و رو به پنجره قرار گرفته!! شنیده بودم که تماشای زیاد برف افسردگی میاره اما حالا من با دیدن این همه بارون دلم گرفته!! اولش همه چیز خیلی عالی بود ؛ اما حالا انگار تموم غصه عالم تو دل منه!!باز هم نگاه و نگاه و نگاه!! نه میتونم به این همه منظره قشنگ و رنگهای دل انگیز درختها نگاه نکنم ؛ نه میتونم بشینم سر کارم ؛ نه این بارون بند میاد به نظر شما چیکار باید بکنم؟؟؟

 اما با این وجود هنوزم هوای بارونی رو دوست دارم و عاشق راه رفتن زیر بارونم
 

پ.ن : اون آهنگ پائین رو حذفش کردم چون کار نمیکرد و باعث شده بود سایت کند بشه!! اگه برید به لینکی که اون پائین دادم میتونید این آهنگ رو گوش بدید.(آهنگ تو از چرخش یک رقص بیژن مرتضوی). بعدشم اینکه امروز میخواستم عکسهای دوست جونم آقای جعفر یا مستر جف!!  رو بذارم که شما هم ببینید اما نشد...سعی میکنم فردا یا پس فردا بذارم اینجا تا شما هم عکسهای قشنگشو ببینید...خوش باشید

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:55 ب.ظ http://ehsanica.blogsky.com

سلام...
خیلی خوشحالم که میبینم هنوز کسانی هستند که
برای بارون
برای باریدن ارزش قائل هستن...
کسایی مثل تو...
باران...آه...باران

کیوان چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:49 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

همین که امروز ۱۰-۸-۷ خط نوشتی یعنی حرکت مثبتی شروع شده ! بارون رو ولش کن به فردا بیاندیش و آینده !

بهشت چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:56 ق.ظ http://nochagh.blogsky.com

به نظر من باید بری زیر بارون و صورتت را رو به آسمون کنی تا با پوست صورتت ریزش باران را لمس کنی.درین لحظات در های رحمت خداوندی باز است میتونی برای خودت آرزو کنی و مطمئن باشی که دعا هات بر آورده میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد