:(( یک اتفاق بد ...خیلی بد

تصور کنید روز ۶ فروردین بیرون از منزل هستید و دارید از یک خیابون ۳ لاینه رد میشید. بعد از عبور لاین ۲ که مخصوص اتوبوسهاست، چراغ قرمز میشه و شما مجبور میشید بایستید.هنوز چند ثانیه نمیگذره که یک صدایی از پشت سرتون میشنوید صدایی که .... روتون رو که برمیگردونید میبینید که یک پسر جوونی که کنار شما ایستاده بود و منتظر سبز شدن چراغ بود دراز به دراز افتاده زمین و دیگه تکون نمیخوره. بله!! یک اتوبوس شرکت واحد از اونور چهار راه با چنان سرعتی از پشت سر من رد شد و به این بنده خدا خورد که بیچاره دیگه روز هفتم عید رو نخواهد دید!!! من اگه فقط یک قدم عقب تر بودم فکر کنم الان اون پسر به جای من نشسته بود پشت کامپیوترش و لابد داشت ماجرای برخورد من با اتوبوس و مُردنم رو تو وبلاگش مینوشت‌:(صحنه وحشتناکی بود.... چند ثانیه هم کل ماجرا طول نکشید، آنچنان اتوبوس با سرعت اومد که نه من و نه بقیه اونایی که پشت چراغ بودند متوجه نشدند و اگر هم میشدند نمیتونستند هیچ عکس العملی نشون بدند. هنوز صدای برخورد اتوبوس با اون پسر، تو گوشمه. تا موقعی که من اونجا بودم (حدود ۵-۶ دقیقه) اصلاْ تکون نمیخورد. هیچ خونریزی هم نداشت. بعد با همون اتوبوس بردنش بیمارستان. بماند که همون موقع یک آمبولانس که مال یک بیمارستانی بود از همون خیابون رد شد و در ماموریت هم نبود، اما اصلاْ توجهی به اون بنده خدا نکرد و راهشو کشید و رفت!! اون پسر اگه آدم قانونمندی نبود و به چراغ راهنمایی توجهی نکرده بود مطمئناْ الان زنده بود. نمیخوام بگم که رعایت قانون بَده، نه اصلاْ،(من خودم همیشه سعی میکنم قوانین راهنمایی و رانندگی رو رعایت کنم) اما به قول کیوان تو این جنگلی که ما زندگی میکنیم خیلی ها هستند که هیچ قانونی حالیشون نمیشه و اینجا جنگله جنگل!! ... بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
وای خیلی حال روحیم خوب بود از ظهر که این صحنه رو دیدم دیگه نورعلی نور شده.... از ظهر همش دعا میکنم که کاش نمرده باشه که البته بعید میدونم. اینم از روزهای عید ما !!‌:(چند روز پیش داشت اخبار میگفت که روز اول عید در جاده های ایران دویست و خورده ای تصادف رخ داده که ۴-۴۳ نفر کشته داشته. فکرشو بکنید چهل خانواده روز اول عید به عزای عزیزاشون نشستند.تازه به آمار اینا نمیشه خیلی اطمینان کرد و این ۴۰ نفر اونایی بودند که جابه جا کشته شدند و اونایی که تو راه بیمارستان و بعداْ مردند به حساب نیومدند. حتماْ میدونید که ایران مقام اول تلفات رانندگی رو در جهان داره که لابد این مسئله که در ایران تنها چیزی که مهم نیست جون مردمه، مایه افتخار سران مملکتمون هستش و اگر نبود تابه حال چاره ای براش اندیشیده بودند!!... بگذریم


از آدمهای بدقول، آدمهایی که حتی به حرف و قول خودشون هم پایبند نیستند خیلی بدم میاد. از اونایی که دیگران رو پشه هم حساب نمیکنن و فکر میکنن از دماغ فیل افتادند زمین هم بدم میاد. از توِ لوسِ بچه ننه یِ خودخواهِ بدقول هم به هکذا. آخی کی بزرگ میشی تو!!؟؟ یه جورایی تازگیها اصلاْ با تو و اون اخلاقت حال نمیکنم.....خواستم بدونی (خیلی تریپ لاتی شد نه؟؟) اینا رو نمیگفتم خفه میشدم دیگه.شرمنده

مسافرت هفته دیگه هم به شادی و میمنت کنسل شد و رفت پی کارش. ای تف به این شانس..... منو بگو که ۴ روز مرخصی گرفتم...... حالا موندم شنبه برم سرکار یا بمونم خونه و این ۴ روز کاسه چه کنم چه کنم دست بگیرم؟ من دلم یک عالمه مسافرت میخواددددددددددددددددددددددددددددددددددد :(( خوش به حال اونایی که الان رفتند سفر
ای کاش من هم پرنده بودم
با شادمانی پر میگشودم
میرفتم از شهر به روستایی
آنجا که دارد آب و هوایی 
.این شعر یادتون که هست؟ مال کتاب فارسی اول دبستانمون بود


نظرات 5 + ارسال نظر
سرمه پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:17 ب.ظ http://avayeatash.blogsky.com

متأسفانه همونطور که گفتی در ایران تنها چیزی که مهم نیست جون مردمه...یادم باشه منم یه داستان در این باره دارم...بنویسم...ولی اولش یه کم خنده دار تعریف کردی ماجرا رو به جای اینکه ناراحت بشن خندم گرفت...بعدش تازه فهمیدم ماجرا غم انگیزه!!

مریم پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ب.ظ http://lahzeh.blogsky

من اگه به جای تو بودم همه ی عیدم کوفتم میشد!!

کیوان پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

امسدوارم که پسره نمرده باشه. اگر هم مرده که خدا بیامرزدتش! شما کلاس اول چه شعرای سختی میخوندین؟!

مرد سربی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:18 ب.ظ http://sorbi.perisanblog.com

سلام .مهتاب جان سال نوت مبارک.اون چیزی که میخواستم لا به لای نوشته هات پیدا کردم : اون جا که گفتی تلخیهای ۸۲ دیگه خاطره شدن.خیالم راحت شد.اینم فقط یه تصادف بوده .. گرچه میدونم چند روزی مشغول میکنه ذهنو ...

هیشکی شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:57 ق.ظ http://mehrzad.blogsky.com

سلام . ممنون٬ امید وارم که بر خلاف دیروز٬ سال خوبی داشته باشی.

امان از روز بد....
امان از آدم بد قول...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد