زندگی بدون حضور تو اونقدرها هم که فکر میکردم سخت نیست، یعنی راستشو بخواهی اولش سخت بود اما میدونی آدمیزادِ دیگه! زود به شرایط عادت میکنه

دیشب رفتم فیلم کُما، فیلم فارسیه قشنگیه....مخصوصاْ امین حیایی با اون تیپ متفاوتی که تو فیلم داره کلی فیلم رو جالب و خنده دار کرده، من نقد فیلم بلد نیستم اما میتونم از اول تا آخر فیلم رو با تمام جزئیاتش تعریف کنم،اما چون مزه فیلم از بین میره با این کار، به خاطر همین فقط توصیه میکنم اگه مثل من از بیکار بودید و هیچ کار خاصی نداشتید که حوصلتون رو سرجاش بیاره و یکم شما رو بخندونه، میتونید برید و این فیلم رو ببینید

موندم با این دل وامونده چه کنم، همش سرِ خود میگیره..........خسته ام کرده

امروزم موندم خونه و نرفتم سرکار........بدجوری پشتم باد خورده. خدا بخیر کنه شنبه رو، چه جوری میخوام صبح زود از خواب بیدار بشم!؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد