فقط مینویسم تا بعدها بدونم که چه روزهایی رو پشت سر گذاشتم، چقدر دارم غصه میخورم بابت این اشتباهاتی که کردم :(
تازه دارم میفهمم که چقدر احمق بودم و چه خریتهایی که مرتکب نشدم...
دارم میفهمم که بهای این عشق که سهم من بود و دادم چقدر بوده و سهم تو ؟!!
دارم معنی سادگی و خامی رو میفهمم... یاد میگیرم که با هرکسی مثل خودش باشم نه اونجوری که دوست دارم.
میفهمم که خیلی‌ها لیاقت و ظرفیت خیلی چیزا رو از جمله عشق و محبت و دوست داشتن رو ندارند...
میفهمم که همه آدمها اونجور که وانمود میکنند نیستند، شاید تو یه شرایط خاص بتونی ذات اصلیشونو ببینی و تعجب کنی که اِ این همون آدمیه که تا دیروز یه جور دیگه بود!!

نخندین به این همه حماقت و سادگی من  :( من دارم خیلی چیزها رو میفهمم !!
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ق.ظ http://mordab.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد