تا حالا پوره سیب زمینی له شده دیدید؟
من مهتابشونم!!


نظرات 4 + ارسال نظر
تاریانا خزان چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:51 ق.ظ http://tariana.co.sr

وبلاگ قشنگی داری . موفق باشی عزیزم .

امید چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.omidezendegani.blogspot.com

سلام ...
چرا ؟؟؟ خدا بد نده مهتاب خانوم ! نکنه خونه تکونی و .... :)
شاد باشی.

نه به خاطر خونه تکونی نیست، چون امسال من دست به سیاه و سفید نزدم! یه مدتیه دائم بی حال و خسته و کسل هستم و خودم هم نمیدونم چرا؟ شاید تغییر فصل شایدم فشارهای کاری و عصبی؟ نمیدونم از چیه اما امیدوارم که زودتر تموم بشه! بهرحال خیلی ممنون که جویای حال هستید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ

باید هم من و نشناسی

اولاْ بایدی وجود نداره، ثانیاْ علم غیب ندارم شرمنده!!! یعنی اینقدر سخته معرفی کردن خودت؟ شایدم نمیخواهی که من بشناسمت!

[ بدون نام ] شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ

دقیقاْ درست حدس زدی

چی رو درست حدس زدم؟ این موضوع که شما دلتون میخواد ناشناس بمونید و دلتون نمیخواد که من بدونم شما کی هستید؟؟ که اگه اینجوریه متاسفم براتون!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد