...
ابری‌ترین هوا رو تو چشم تو میبینم
شبا به زیر بارون با یاد تو میشینم
حالا شبا که نیستی چشمای من میباره
آواز گریه‌هاتو به یاد من میاره
بعد تو دست بارون رو شونه‌های گل نیست
رو شاخه اقاقی، جا پای سبز گل نیست
...

شما دلتون تو این این نم نم بارون و هوای توپ چی میخواد؟ من که کلی هوایی شدم!
میدونید شرط اینه که این هوای عالی و دو نفره بتونه قلب شما رو از عشق و شادی پر کنه، اگه که فقط از اندوهتون کم کنه، یا حتی یه غم غریبی تو دلتون بنشونه معلومه که دلتون باهاتون روراست نیست و بهتون راست نمیگه. اون موقع است که باید دید مشکل کار از کجاست؟!
نظرات 3 + ارسال نظر
دوست تو شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:33 ب.ظ

مهتاب جون میدونی مشکل تو چیه؟ مشکل اینه که کسی نیست که لیاقت عشق تو رو داشته باشه و همون قدر که تو دوستش داری دوست داشته باشه.واسه همین که همش غصه داری خانومی

من هستم خرس سفید دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ب.ظ http://gavandaratash.blogspot.com

سلام دوست عزیز (باد در موهایش ) حالی از ما که نمی پرسی بحر حال من آدرس وبلاگ جدیدم رو برات گذاشتم اگه خواستی بهم سر بزن و اگه بخواهی بهت لینک میدم مدتی نبودم مشغول درس خوندن بودم ولی فعلا باز برگشتم ...خیلی خوشحال شدم که اینجا رو پیدا کردم موفق باشی

امید سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ب.ظ http://omidezendegani.blogspot.com

سلام مهتاب خانوم
کاملا با نوشته هات موافقم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد