من برگشته بیدم!
این دریا کنار که میگفتن عجب جایی بودااااااااااااااااا
کلی حالشو بردیم، جای همه بروبچز خالی.... مخصوصاْ شبا کنار سی‌ساید کلی مراسم تیک‌آف !! کِشون و ... بود.
منم که به نیت برنزاسیون رفته بود، نصفه نیمه سوختم و هوای ابری این دو سه روز آخر کلی حالم رو گرفت!!
گفتیم بپرسیم ویلا تو شهرک چه قیمتی هست بلکم بودجمون برسه یکیشو بخریم!! با همون تریپ لب دریا رفتیم تو یه بنگاه معاملات املاک و خندون گفتم آقا ببخشید ویلا اینجا متری چنده!! آقاهه هم گفت خانم اینجا ویلاها متری نیست کیلوییه!! ما باید ویلاتون رو ببینیم تا قیمتشو مشخص کنیم ولی از ۱۴۰ میلیون تومن تا ۲ میلیارد تومن ویلا داریم  ...ما رو میگی خنده رو دهنمون ماسید...و چون عمرناش پول ما به این ویلاها نمیرسه، عطاشو به لقاش بخشیدیم. بابا ای مرفهین بی‌درد این همه پول رو از کجا میارید که ویلای ۲ میلیاردی میخرید؟! من حساب کردم با این حقوقم اگه هیچی نخورم و خرج نکنم و همه پولمو پس‌انداز کنم ۴۰۰ سال دیگه شاید بتونم ۲ میلیارد پول داشته باشم، البته اگه عمر نوح هم داشته باشم!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد