دارم تصمیم کبری میگیرم راجع به ادامه تحصیل ولی هیچ مرجع مطمئنی هم پیدا نکردم که درست حسابی راهنماییم کنه!! تا فردا هم بیشتر فرصت ندارم.
کلاسهای آمادگی فوق لیسانس برای تمام دروس ثبت نام کردم. یعنی برای ۲ ماه هر روز که تا ساعت ۵-۴:۳۰ سر کارم و بعدش تا ساعت ۹ سر کلاس. پنجشنبه و جمعه‌ها هم از صبح ساعت ۸ تا ۶ بعدازظهر کلاس دارم (عملاْ تا آخر تابستونم به فنا رفته)!! نمیدونم میتونم دوام بیارم یا نه؟ ( اونم من که هی در حال ددر رفتن و خرید و شنا و ... هستم!)  
از هر کسی هم که راهنمایی میخوام میگه تو دیوانه‌ای که با وجود داشتن کار ثابت و حقوق مکفی دنبال فوق لیسانسی‌ :( نمیدونم چه کنم. از یه طرف دلم میخواد درس بخونم ، میدونم اگه دنبالش نرم شاید ۱۰ سال دیگه حسرت یه همچین روزایی رو بخورم که میتونستم درس بخونم و نخوندم! از یه طرف دیگه با وجود نوع کاری که دارم و اینکه نمیتونم هی مرخصی بگیرم واسه درس خوندن، اصلاْ میتونم بعد از قبولی ادامه بدم یا نه؟  
حالا فردا روز حذف و اضافه است. اگه فردا انصراف بدم از کل پول شهریه که یک میلیون و چهارصد تومن شده فقط ۳۰۰-۲۰۰ تومن ضرر میکنم و اگه که نه یا باید کلاسها رو برم و یا اگه انصراف بدم هیچ پولی بهم برنمیگردونند.
کاش یکی روشنم کنه :(((((((((((( بدجوری سر دو راهیم

نظرات 6 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://anymoanyma.blogsky.com

سلام
خوب برو سر کلاسات
بابا با فوق لیسانس مطمئن باش موقعیت بهتری هم برای کار و هم برای زندگیت داری
به وبلاگ ما هم سر بزن

رامین دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام مهتاب خانم
به نظر من تلاش خودتو بکن. مطمئنم که موفق میشی (چون میشناسمت اینو میگم).
هیچ ضرری نمیکنی چون:
۱- تو این مدت درس خوندی فکر و ذهنت فعالیت داشته
۲- بعداْ حسرتش نمیخوری
۳- احتمال موفقیتت زیاد
۴- از وقتت بهتر استفاده کردی
۵- .....
و در ضمن:
پولی که بابت این کلاسها دادی رو اصلا فراموش کن و یادت باشه ضرر پولی رو تو زندگی ضرر ندون .
موفق باشی

جیمی نورتون دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 03:31 ب.ظ http://JimmyNorton.com

من چون از درس خسته شده بودم رفتم دنبال کار. الان درآمدم بد نیست. بگذریم که اکثرش صرف عشق و حال میشه. ولی یه جورایی ته دلم میگه که ای کاش درسم رو ادامه می دادم. بازم به اینجا سر می زنم تا این قضیه رو پیگیری کنم.

امید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ق.ظ

سلام مهتاب خانوم
به نظر من اگه بتونی ادامه تحصیل بدی بهتره...

بهزاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:55 ب.ظ

مهتاب سلام

کارت حرف نداره
وبلاگت خیلی قشنگه {مثه خودت}
اما در مورد ادامه تحصیل با اونا که بهت می گن دیونه کاملا موافقم چون می دونم توام عین خودمی {ددری وسر به هوا}

آرش شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
نظرمو براتون میل کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد