آلودگی هوا

این ملت ما چقدر خودخواه و از خودراضی هستند، اونقدر که به خاطر خودشون هم حاضر نیستند یک روز با ماشین خودشون سرکار نرند!! از هر کدومشون هم که بپرسید، یک دلیل موجه (البته به عقیده خودشون!!) واسه اینکه چرا امروز ماشین آوردند برات دارند و همچین مسئله رو برات تجزیه و تحلیل میکنند  و شونصد تا سولوشن برای حل معضل آلودگی هوا ارائه میکنند که انگاری مادرزادی کارشناس رفع آلودگی هوا هستند. یکی نیست بهشون بگه آخه آدم ناحسابی تو اگه خیلی عقلت میرسه و دلت میخواد زودتر این مشکل حل بشه، دو روز کلاسِ سوار شدن به ماشین آخرین مدلت و فراخی باسن رو کنار بذار و با تاکسی و آژانس و اتوبوس برو سرکارت !!

امروز به هوای اینکه ملت ما آدمهای فرهیخته و بافرهنگی هستند و با توجه به اعلام مکرر رسانه‌های عمومی که تردد ماشینهای تک سرنشین ممنوعه و مدارس هم تعطیله، با خودم گفتم حتماْ خیابونها خلوته و اگه ۱۰ دقیقه دیرتر بیام بیرون هم به موقع میرسم سرکار! اما نشون به اون نشون که ترافیک از روزهای قبل سنگینتر و تعداد ماشینهای تک سرنشین هم بیشتر بود.نزدیک بود به خاطر این خوش خیالی تأخیر بخورم!! انگار اینا با خودشون هم لج میکنند. فکر کنم با این وضع فقط خدا دلش باید به حال این ملت بسوزه و باد و بارون بفرسته، وگرنه نه مردم دلشون واسه خودشون سوخته و نه مسئولین! جالبه که دیروز تو جلسه کمیته بحران آلودگی هوا از ۱۶ نفر عضو فقط ۵ نفر از اعضا شرکت کرده بودند.
بازم دم آموزش و پرورش گرم که حداقل مدارس رو تعطیل کرد. کاش یکی هم دلش به حال ما کارمندها میسوخت و ادارات هم تعطیل میشدند. من که ۲ روزه از سردرد و قلب درد دارم هلاک میشم! نمیدونم با این وضع و اوضاع تا کی میتونیم دوام بیاریم و از آلودگی و خفگی جون سالم به در ببریم!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:10 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز...
خیلی زیبا نوشتی....دنیا دنیای ماشین شده

وبلاگ R@YH@N آپ شد اما این بار در بلاگ جدید خوشحال میشم بیاید و سر بزنید موفق باشی
این آدرس جدیده

http://not-justice.mihanblog.com/

باغ رویاها سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:21 ق.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

و تو ای یار عزیز که در این رونق مستانه عشق به سرا پرده دل مهمانی به سلامی که پر از عطر دل است . خیر مقدم بادت....سلام . خوبی؟ وبلاگت رو خوندم متنهای قابل تاملی نوشتی . امیدوارم موفق باشید

بپ گپو سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.bapgapuo.blogfa.com

سلام
من می گم مشکل ما با تعطیلی مدارس حل نمی شه .
باید یه فکر اساسی کرد .
آخه ما که توی بندر هستیم هم کم کم دارین این آلودگی رو احساس می کنیم .
به امید یه هوای تازه تر
به من هم سر بزن
خوشحال می شم

صادق سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:16 ق.ظ http://sh2.blogsky.com

لینک تو گذاشتم توی وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد