گفتنیها کم نیست :(

این روزا شهر ما مثل اون شهر تو کارتون یوگی و دوستان شده که از دود و آلودگی سیاه شده بود و همه ماسک زده بودند. کی میخواهیم از این وضعیت نجات پیدا کنیم، خدا میدونه!!

یکی دو روزه اصلاْ حوصله ندارم و کلافه‌ام، امیدوارم اوضاع بهتر بشه..... به گمانم فردا روز خوبی باشد!

« ای عشق :

من تو را به کسی هدیه می‌دهم که از من عاشق‌تر باشد و از من برای تو مهربان‌تر.
من تو را به کسی هدیه می‌دهم که صدای تو را از  دور، در خشم، در مهربانی، در دلتنگی، در خستگی، در هزار همهمه‌ی دنیا، یکه و تنها بشناسد.

من تو را به کسی هدیه می‌دهم که راز معصومیت گل مریم و تمام سخاوت‌های عاشقانه این دل معصوم دریایی را بداند؛ و ترنم دلپذیر هر آهنگ، هر نجوای کوچک، برایش یک خاطره باشد.

او باید از نگاه سبز تو تشخیص بدهد که امروز هوای دلت آفتابی است؛ یا آن دلی که من برایش می میرم، سرد و بارانی است.

ای عشق، ای بهانه‌ی زنده بودنم؛ من تو را به کسی هدیه می‌دهم که قلبش بعد از هزار بار دیدن تو، باز هم به دیوانگی و بی‌پروایی اولین نگاه من بتپد. همان‌طور عاشق، همان‌طور مبهوت و مبهم...

 تو را با دنیایی حسرت به او خواهم بخشید؛

ولی آیا او از من عاشق‌تر و از من برای تو مهربان‌تر است؟

آیا او بیشتر از من برای تو  گریسته است؟؟

نه!! هرگز... هرگز ...............»

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اطهر سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ق.ظ http://brightfire.blogsky.com

نازنینم چه دعا بهتر از این
گریه ات از سر شوق
خنده ات از ته دل
هر غروبت دلشاد
موفق باشی..

سپیده پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:44 ب.ظ http://booseyeasheghooneh.blogfa.com/

سلام آپ کردم نا بهنجار برای انتقام از مردان ظالم که سهم ما را هزاران سال خورده اند
و ما آنان را خواهیم خورد
وبلاگت زیباست تبریک می گم

عسل پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ب.ظ http://ghessehaye1001shab.blogfa.com

سلام
نوشته عاشقانه ات خیلی قشنگ بود
شنیدم هوای تهران افتضاح شده تو اعصاب و روحیه آدم خیلی تاثیر میزاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد