شب-غر نامه

 

باز یکی دیگه از دوستام داره میره...میره تا زندگیشو اون‌ور آب از نو شروع کنه، میره تا به آرزوهایی که اینجا نتونست برسه دست پیدا کنه...دلم خیلی گرفت وقتی گفت بلیطشم خریده و سال نو رو اونجاست.
امشب نه هوا ابریه و نه داره بارون میباره...اما حال من کماکان خوب نیست! 
یکی بهم گفت یا عرضه داشته باش و برو دنبال آرزوها و خواسته‌هات، یا این همه غر نزن و بشین سرجات و زندگیتو بکن. یه جورایی راست میگفت ... زندگیم شده همه‌اش آه و ناله و غر زدن. خوب چی کار کنم؟ وقتی هیچ دلخوشی ندارم و هیچ چیزی شادم نمیکنه، وقتی نمیدونم از زندگیم چی میخوام، وقتی خودم رو هم نمیتونم تحمل کنم، میشه وضعیتی که الان دارم. هر کاری رو میخوام شروع کنم میگم خوب آخرش چی؟ هدفی واسه ادامه این راه ندارم! یه زمانی خرید کردن و گردش رفتن و ورزش و صحبت با دوستام جزو دلخوشیهام بود اما الان چی؟ خسته‌ام، دپرس و کلافه‌ام، دچار افسردگی مزمن شدم انگار!‌ شایدم پریود روحی! بی‌حوصله و غرغرو . اصلاْ تمرکز رو کارم ندارم، درس که فاتحه‌اش خونده شده و تعطیله، عصرها که میرسم خونه از خستگی فقط یه گوشه ولو میشم یا خوابیدم یا پای این لعنتیم. این شد زندگی یه جوون؟ مسخره اینجاست که نمیدونم دردم چیه! گیج و منگم...ظاهرم شاید نشون نده اما از تو دارم له میشم. نمیدونم با این وضعیت تا کی میتونم دوام بیارم!! یه روزایی رو خودم کار میکنم روحیه‌امو سعی میکنم شاد کنم اما هرچی هست موقتیه! دوباره ۲ روز بعدش شروع میشه! هی سوالات مثل خوره میافته به جونم. دارم روزشماری تعطیلات آخر سال رو میکنم اما میدونم اون موقع هم هیچ غلطی نمیتونم بکنم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:00 ب.ظ

چی بگم؟

رامین چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام مهتاب
به خدا تو آخر انرژی مثبتی دختر :)
بابا چه خبرته ؟ خوبه حالا تازه خونه خریدی .
ول کن این حرفا رو .
حالا کی شیرینی میدی ؟ :))
خوش باشی
(البته امیدوارم و دعا میکنم که بشی)

حسین پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:16 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

از وبلاگت خوشم اومد اشکال نداره که لینک بدم؟

پیرفرزانه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:55 ب.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

مهتاب خانوم قشنگی :دی

رضا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:41 ب.ظ http://dosteman.blogsky.com

سلام
قشنگ بود اگه دوست داری وب همو لینک کنیم به من سر بزن و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد