تمام ناتمام من با تو تمام میشود

          تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
               تمام ناتمام من با تو تمام میشود! 
                    تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                         تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
                              تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
                                   تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                                        تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
                                             تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
                                                  تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                                                       تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
                                                            تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
                                                                 تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                                                                      تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
                                                                           تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
                                                                                تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                                                                                     تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
                                                                                          تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
                                                                                               تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
                                                                                                     و این داستان همچنان ادامه دارد ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رامین ۳۲۰ سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:49 ب.ظ

یکی ctrl + c رو بگیره .....
مهتاب تو لوپ افتاده

برف جلومو گرفت!

پروانه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ق.ظ

تمام ناتمام من با تو تمام میشود
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟
تمام ناتمام من با تو تمام میشود.
تمام ناتمام من با تو تمام میشود!
تمام ناتمام من با تو تمام میشود؟


اینا که نوشتی یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آزاد پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

ctrl + c

رضا پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ب.ظ http://reza-n.blogspot.com

اینجا یکی قاط زده
نزده
زده
نزده
زده
نزده
...
..
.

شک نکن که زده اونم اساسی :)
بابا باجناق ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد