غرغرنامه

 

ساعت کاریمون از امروز باز عوض شده و من از صبح که مجبور شدم کله سحر بلند بشم اعصاب معصاب ندارم، کُره ‌هویجا باز میخوان بگن پنجشنبه‌ها بیایین سرکار و صبح زود بیایین و ...
اَه مرده‌شورتو ببرن ای زندگی سگی
مرده‌شورتو ببرن ای آدم احمقی که نشستی واسه ساعت کاری ما تصمیمهای احمقانه میگیری
مرده‌شورتو ببرن ای ...
خوب بهتره یه کم غر بزنم تا حالم کمی، فقط کمی بهتر بشه!‌ اوکی؟؟؟
من دلم میخواد دیگه نیام سرکار
من دلم میخواد اگه میام سرکار هر موقع که عشقم کشید بیام و هر موقع که عشقم کشید برم
من دلم میخواد یه عالمه پول هر ماه تو حسابم باشه
من دلم میخواد الان دانشجوی فوق بودم بدون اینکه کنکور بدم و درس بخونم
من دلم میخواد الان به جای اینکه پای این کامپیوتر وبلاگ مینوشتم تو یه ساحل آروم و گرم دراز میکشیدم و به صدای دریا گوش میدادم
من دلم میخواد ظهر به یه ناهار خوشمزه تو یه رستوران شیک و باکلاس دعوت میشدم
من دلم میخواد خودم رو لوس کنم حتی اگه هیشکی!!! تحویلم نگیره :(

 

  پ.ن : و من امروز دلم خواست!!! که کامنتهای سراسر مهر و محبتتون!!؟ رو جواب بدم، شما هم اگه دلتون خواست میتونید برید و جواب کامنتهاتون رو بخونید ؛)

 

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ

خوب خانوم من براتون یه نسخه مینویسم بعد از ۳ ماه دوباره بیاین برای ویزیت .
۱- ۳ ماه کار اجباری در چابهار (کنار بندر و روی اسکله) از ساعت ۶ الی ۱۸
۲- حقوق ماهانه ۱۰۰ هزارتومان بدون کسر عوارض و مالیات و بیمه (تهیه مسکن و ایاب و ذهاب به عهده خودتان)
۳- عدم دسترسی به امکاناتی مانند تلفن-اینترنت-آب آشامیدنی و (برق)
۴- رژیم غذائی مخصوص ( فقط تخم مرغ)
۵- ،פ٫)*،$*٪&۴#¤@(٫!٬٫!¤٬ ( این یعنی بد خطه )

آقای دکتر خیلی ببخشیدا اما همه این کارا رو من تنهایی باید انجام بدم؟؟؟
شرمنده! من فقط شماره ۵ رو میتونم انجام میدم :دی

رامین ۳۲۰ دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام
ببخشید نسخه مال من بود . یادم رفت اسممو بنویسم :)

بعدش اینکه اگه شما احیاناْ گلاب به روتون روم به دیوار فکر کردید اینایی که من نوشتم از سر دلخوشیه و شکم سیری و اینا باید به حضور انور گرامی شما عرض کنم که اولاْ این گزینه رو از ذهن مبارک خط بزنید و دوم اینکه نات اونلی دل ما خوش نیست بات‌آلسو خیلی هم ناخوشه و سازش غم‌انگیزه... بعله دکی جان این مدلیاست!!!

مهدی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

آخی آخی .... طفلکی دلت که نا خوشه و سازش غم انگیز !!!! ببخشید این دل اگه خوش بود چی چی می خواست اونوقت؟
اما خداییش ما بالاخره نفهمیدیم این کارکنان معظم شبکه بانکی چی چی میخوان از جون عزیز روسا؟ ساعت کارشون ۸ که میشه شاکی میشن . ۹ که میشه شاکی میشن . الانم که شده هفت و نیم باز شاکی تشریف دارن !
اما غرغرنامه !
۱- خب نرو !
۲- تشریف داشته باشید حالا حالاهااا . هنوز چای و نسکافه قراره بیارن با کیک پنیر
۳-الهیییییی
۴-خب شما که پولشو داری ثبت نام شهید بهشتی هم برقراره . مشکل چیه؟ تازه سرکار هم نمی خوای بری پس مشکل کمبود وقت هم نداری ؛)
۵-پیشنهاد می کنم تشریف ببرید سی شل ؛)
۶- آها ! دیگه چی اونوقت؟
۷- بای دیفالت همین کارو دارین میکنین دیگه !
پ.ن:
۱-آخه پول که داشته باشی درسو می خوای چیکار ؟ هن ؟ جواب ور !
۲- خدا نگذره از کسی که منو یاد کیک پنیر انداخت .

وای که اگه این دل خوش بود چی میشد مهندس!!
جزایر سی‌شل و آفریقا هم مال از ما بهترون! ما همین کیش خودمون رو بریم شاهکار کردیم!
بعدشم اینکه شما با نارضایتی کارکنان معظم شبکه بانکی مشکلی داری؟؟ من که ندارم!!
در ضمن پول سرجای خودش درس و مدرک هم سرجای خود...تازه تصمیمم عوض شده، البته بهتره بگم که الان دلم میخواد فوق لیسانسم رو هم گرفته بودم حالا یکی دو تا مدرک مایکروسافت رو هم داشتم بدک نبود. میدونی همچین یه نموره حوصله امتحان و درس خوندن و استرسهاشو ندارم.
راستی من هرجوری این کلمات رو کنار هم میذارم به هیچوجه من الوجوه شباهتی به کیک پنیر ندارن. حالا کی و کجا شما رو یاد کیک پنیر انداخته من بی‌تقصیرم!
کیک پنیر هم میخوای برو میرداماد اون قنادی و نون فانتزی فروشی بعد از پل کیکهاش محشره...
اِمممممممم چیزه....لوس هم خودتی در ضمن!!!! (آخیش اینو نمیگفتم شب خوابم نمیبرد)

س دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ب.ظ http://wewillgoon.blogfa.com

نقدا برو خدا را شکر کن که وقتی خودت را لوس می کنی ۴ نفر تحویلت می گیرند . ما اگر خودمان را لوس کنیم کسی شیشکی هم برایمان نمی بندد.

من الان احساس میکنم که بعضیها به شدت دچار حسادت شده‌اند ...شما اینجوری فکر نمیکنید آقای مهندس س؟؟؟
حالا شما خودتو لوس کن من قول میدم که یه شیشکی جانانه برات ببندم که حسابی خوش‌خوشانت بشه ؛)
یه چیز دیگه هم که احساس میکنم اینه که چرا همتون الان دلتون میخواد منو له کنید آیا؟؟؟!

مهتاب سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:41 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

این کانتر کامنتها چرا یکی بیشتر نشون میده؟؟ اون کامنت گمشده کجاست آیا؟؟

مهدی سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ

دیگه اینهمه.....؟؟؟؟!!!! هَن؟

امیر آزاد جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:55 ب.ظ http://amirazad.blogsky.com

سلام غرغرو
خوشحالم که حالت کمی، فقط کمی! بهتر شده
اگه تمرین کنی بهتر هم میشی
اما فکرنکنم غرغرکردن مشکل ناهار خوشمزه رو حل کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد