برف‌نامه


به‌به چه هوای باحالی شده :) برف خیلی شدید شده و داره میشینه. یه برف ریز و خوشگل ... شدیداْ احساسات عشقولانه بهم دست داده، دلم میخواست الان بیرون بودم و تو برفا راه میرفتم. یاد دوران مدرسه افتادم که دیدن این برف تعطیلی فردای مدرسه رو بهمون نوید میداد. بیچاره اونایی که خونه تکونیشون رو شروع کردن کاراشون نصفه نیمه مونده! چقدر از این کارای دم عید و خرید عید و شلوغی و ترافیکش بدم میاد...

راستی کلی فیلم ندیده دارم. ۹ تا رو هاردم، ۸ تا رو دی‌وی‌دی...این روزا که فرصت دیدنشون رو ندارم. با این حساب عید اگه مسافرت هم نرم برنامه‌ام پره!!


چند شب پیشا دراز کشیده بودم رو تختم و مشغول تفکرات بودم، صدای تلویزیون هم طبق معمول بلند بود و من تمام دیالوگهای سریالی که نمیدونم چی بود و از چه کانالی پخش میشد رو میشنیدم...یه جمله‌ی فیلم برام خیلی جالب و ملموس بود : «تو یک رابطه وقتی که داره تموم میشه اونی که کمتر عاشقه بهتر میتونه حرف بزنه!»
نظر شما چیه؟



بدون شرح


پ.ن۱ : با یکی از دوستام داشتم چت میکردم بهش میگم دچار پارادکس شدم! الان هم دلم برف میخواد هم دریا و گرمای کیش! حال میده لب ساحل آفتابی دراز بکشم، در عین حال برف هم بیاد...ایشون هم فرمودن که به شیخ زاید بگو برات تو دبی درست کنه!

پ.ن۲ : این لینک رو ببینید، جالبه. شهروندانی با پالتوهای ۱۸ میلیونی!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
رامین ۳۲۰ سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:12 ب.ظ

آخه نمیگی زیر برف جلو آفتاب آدم ترک میخوره ؟
فکر میکنم لازمه یه نسخه دیگه برات بپیچم !
راستی لیست فیلماتو بده ببینیم به درد میخوره یا نه .
در ضمن همه خوبن خیلی خیلی خیلی ممنون :)
موفق باشی

لئون چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:05 ب.ظ http://leon12.blogspot.com

بابا فیلمی! فیلم چی داری؟آدرس بده با هم ببینیم!

طناز پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ

این عکس رو هم خودت گرفتی خانوم باذوق؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ

دلم بد گرفته مهتاب :(

مهتاب مفخم پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://mahtab-mofakham.blogfa.com/

سلام بر مهتاب عزیزم.هی خواهر ،حالا خوبه تو یه پا پیدا کردی رفتی کیش یه حال و هوایی عوض کردی من چی بگم.آره این سریل تا صبح بود .دیالوگ عسل بدیعی.منم خوب یادم مونده بود این تیکه.

س پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ب.ظ http://wewillgoon.blogfa.com

برف تهران برای ما که سبب عشقولانگی نمی شود!
برف موقعی حال می دهد که کلاردشت باشی ، یار در کنار و بوش وآغوش میسر ، شومینه هیزمی هم به راه ، ابسلوت و منقل و وافور... ( بسه دیگه زیادی سنگین شد) ...

در مورد پی نوشت یک : آن هوس پارادوکسیکال آن جواب شاخماتیک را هم می طلبیده لابد !

مهدی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:02 ق.ظ

...
پ.ن ۱:...
پ.ن ۲: یخ بابا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:43 ب.ظ http://amirazad.blogsky.com

با این حساب هر که عشقش بیش حرفش بیشتر یا کمتر !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد