برزخ‌نامه

 


یک ساعت پیش سال 85 با همه خوبیها و بدیها و لحظات خاطره‌انگیز و تلخش آخرین نفسهاشو زد و به تاریخ پیوست. یک سال دیگه از عمر ما تموم شد. خوب یا بدشو خودمون میدونیم و خدای خودمون! حدود 2 ساعت و خورده‌ای دیگه هم سال ۸۶ شروع میشه.
این لحظات رو دوست دارم. اصلاً دلم نمیخواست که این ساعتهای به قول خودم برزخی رو از دست بدم و بخوابم. دارم به این ۳۶۵ روزی که گذشت فکر میکنم، به اتفاقاتش، به آدمهای که باهاشون آشنا شدم، به آدمهایی که از زندگیم رفتن. به کارهایی که قرار بود انجام بدم و دادم و کارهایی که قرار بود انجام بدم و ندادم. به قولهایی که وفا شد، به قولهایی که زیرش زده شد. به شبهایی که با خنده به خواب رفتم و به شبهایی که تا صبح اشک ریختم. به شادیهام و به غمهام... به خانواده‌ام فکر کردم،‌ به پدر و مادری که دوستشون دارم و خواهر و برادری که برام عزیزند. به مانی جیگرم که دیگه بهم میگه خاله مهتاب جون و کلی بابت کادوی عیدش امروز ذوق کرد. به دوستام و همکارام فکر کردم. به اینکه چقدر تونستم برای دیگران آدم مفیدی باشم و چقدر هم میتونستم باشم و نبودم!
خدایا عزیزامو، خانواده‌امو و دوستانمو در سال جدید به تو می‌سپارم و ازت میخوام که دلشون همیشه شاد باشه و تنشون همیشه سالم. بهترینها رو براشون آرزو میکنم.
خدایا سال ۸۶ رو بهترین سال این چند سال گذشته زندگی‌ام قرار بده و آرامش رو به زندگی من عطا کن.

سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت                بادت اندر شهریاری برقرار و بردوام
سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش                              اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام

عیدتون مبارک...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ http://whitrose.blogsky.com/

سلام.
سال نومبارک.غرغرنامه تو خوندم.باحال بود.
من یه دوست میخوام.با من دوست میشی؟
بهم بگو.
مرسی

امید چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ق.ظ http://whitrose.blogsky.com/

راستی ای دی من اینه:omid200202002
من تا تحویل سال هستم.

مهتاب مفخم چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://mahtab-mofakham.blogfa.com/

سال نو مبارک مهتاب جونم.بهترین آرزوها ،بهترین شاد باشها،بهترین بهترینها رو در سال جدید تقدیمت می کنم.
راستی با من دوست می شی؟
من تا اخر عمر هستم .
بهم بگو .
مرسی.

امیر آزاد پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ http://amirazad.blogsky.com

مهتاب ، چرا اسمشو گذاشتی برزخنامه

رامین ۳۲۰ پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

سلام
ببینم با من هم دوست میشی ؟
ای بابا ما که قبلا دوست بودیم . اشکالی نداره ۲باره دوست میشیم :)
سال نو مبارک مهتاب خانوم . بابت اتفاقی که برات افتاده خیلی متاسفم. امیدوارم که هرچی زودتر خوب بشی. به فال نیک بگیر حتما یه حکمتی توش بوده .
سال خیلی خوبی رو برات آرزو میکنم .
خدا نگهدار

س پنج‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://wewillgoon.blogfa.com

ببین سال نو چه شروع پربرکتی داشت برایت ! خدا شانس بدهد این همه خاطرخواه داری باز بشین غرغرنامه بنویس

به جون خودم امروز تصمیم داشتم غرغرنامه‌ی ویژه عید رو منتشر کنم اما با دیدن کامنت تو کلی شرمنده شدم و فعلا!!! چیزی نمیگم تا بعد!! ؛)

امیر شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

با منم دوست می شی؟

مهدی شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

سال نو مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد