اولین روز کاری


فرا رسیدن اولین روز کاری سال یکهزار و سیصد و هشتاد و شش خورشیدی را به تمام کارمندان محترم تبریک و تهنیت میگویم و امید آن دارم که ۳۶۰ روز باقیمانده سال را نیز همینطور سرحال و قبراق و شاد (تابلو بود دیگه که امروز ملت چطوری اومدن سرکار!!) به محل کار خود رفته و در انجام مسئولیتهای محوله نهایت سعی خود را مبذول بفرمائید.
و من الله توفیق...
 


پانویس: من کماکان با همین پای گچ گرفته و لنگان لنگان و به کمک عصا اومدم سرکار! به جون خودم مجبورم کردن که بیام وگرنه فکر نکنید که خیلی کارمند ساعی و تلاشگر و پاچه‌خواری هستم که با وجود ۱۵ روز استعلاجی و تعطیلی نصف کشور، اومدم که چرخهای اقتصاد این مملکت رو بچرخونم!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شاذه یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:38 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام خانم مهندس!!! (اشاره به سه پست پیش) آخه من معمولاْ سه چار تا پست میخونم بعد نظر میدم:))))
وای با پای شکسته؟ بابا این چرخ اقتصاد ما دوری شکسته... دکترت کی بود؟ آتلی چیزی نداره واسه این چرخ؟
میدونی از چی خندم گرفت؟ آخه منم شعر عیدانه مو همین سال و مال و.... این رو گذاشتم. بقیش هم داستان دنباله دار می نویسم. اگه اهلشی یه سری بزن.
توضیحاْ: من یه مامان بیست و هفت ساله ام که سه تا بچه دارم. اینا تو وبم نیست! اینجا گفتم .

س یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://wewillgoon.blogfa.com

بنده به نمایندگی از کلیه تلاشگران عرصه سازندگی مراتب تشکر و قدردانی خود را از شما کارگزاران خدوم و زحمتکش سیستم بانکی کشور که زود به زود گواهی های عدم پرداخت چکهای به حساب خوابانده مان را می دهید دستمان و کلی باعث خوشحالیمان می شوید ( کلی عرض می کنم ها) ابراز می دارم .
از شوخی گذشته عزیزان تلاشگر در این عرصه ( مخصوصا آنهایی که در شعبات هستند) اگر هم بخواهند نمی توانند درست کار نکنند چون با یک مشت ارباب رجوع طلبکار پر روی غالبا بی پدر مادر طرفند! خسته نباشید .

رامین ۳۲۰ دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:40 ب.ظ

لنگ لنگان قدمی بر میداشت
هر قدم دانه شکری میکاشت

امیر سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ق.ظ

پس خوب بچرخون
اما مواظب باش لای چرخا نریا جیزه

مهتاب مفخم سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:24 ب.ظ http://mahtab-mofakham.blogfa.com/

خوب منم باشم می گم به جون خودم پاچه خوار نیستم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد