تعطیلات


 این چند روز که موندم خونه زمان رو از دست دادم و هی باید از بقیه بپرسم که امروز چندشنبه است یا امروز چندمه و فوراْ یه حساب کتاب کنم که چند روزه خونه هستم و چند روز دیگه میتونم تا ساعت ۱۱-۱۰ صبح بخوابم و شب تا ۱-۱۲ بیدار باشم بدون اینکه نگران فردا صبحش و به زور ساعت ۶ از خواب بیدار شدنش باشم. این روزا زندگیم خلاصه میشه در خوابیدن، فیلم دیدن و موسیقی گوش کردن، با تلفن صحبت کردن و گاهی دیدن چندتایی مهمون و یه چند خطی کتاب خوندن و چرخ زدن تو اینترنت!  
کلاْ با وجود سرماخوردگی و اوضاع پام و این خونه‌نشینی اجباری این روزها روزهای خوبی هستن!‌ هرچند که گاهی از خونه موندن خسته میشم و دلم میگیره و غر میزنم اما اصلاْ دلم نمیخواد ۱۸ فروردین برسه و ... 

سررسیدهای «مَن» رو دیدید؟ تو هر صفحه‌اش یه جمله انرژی دهنده و مثبت داره و یه طرح خوشگل کاریکاتوری که مرتبط با همون جمله‌است. پارسال تو شهرکتاب دیدم و خریدم و مشتریش که چه عرض کنم، در واقع اسپانسرش شدم! چون اونقدر ازش تعریف کردم که همه‌ی دوستام رفتند خریدن. امسالم سررسیداشو تو رنگهای خیلی خوشگلی چاپ کرده، تازه نقاشیهاشم رنگی شده. من طوسی و صورتیشو خریدم و باهاش دارم کلی حال میکنم. 

ای اهالی وبلاگستان کسی یه برنامه درست و حسابی (نه لزوماً‌ رایگان) در زمینه «Software configuration management» که هم دلفی و هم websphere رو ساپورت کنه سراغ نداره؟ البته منظورم هم برنامه‌های تحت ویندوز و هم تحت یونیکس هستش! در مورد source safe شنیدم اما فکر کنم فقط net. رو ساپورت میکنه. ممنون میشم اگه اطلاعاتی دارید،‌ در اختیارم بذارید.
هم‌اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
رضا *تریپ تا* چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ http://liliput.blogfa.com

سلام
عیدت پسا پس مارک....

امیدوارم هرچهزودتر حالت خوب بشه...
شاد باشی....


یا حق

س چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ http://wewillgoon.blogfa.com

خوش می گذردها! فیلم های خوبی را که می بینی اگر بیایی توصیه کنی بد نیست ! دعایت می کنم .

این یاری سبزی که نیازمندش هستی بدجوری تخصصی است . فکر نکنم اهالی وبلاگستان از این بخارها داشته باشند .

خپونی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ http://khapouni.blogfa.com

تو این تعطیلات هم کاریم ظاهراً، سعی میکنم یاریتان کنم، بی اجازه لینکیدم

من خودم و مسعود پنج‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://3tadoost.blogsky.com

سلام دوست قدیمی

داشتم یه سری به آرشیوم میزدم ؛ دیدم شما در تاریخ شنبه 28 تیر ماه سال 1382 ساعت 11:01 AM واسه یکی از نوشته هام کامنت گذاشتی P:

خوشحال شدم وقتی دیدم وبلاگتون هنوز آپدیت میشه (:


سال خوبی داشته باشین ...

خپونی جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ http://khapouni.blogfa.com/p://

مثل اینکه نمیتونم کمکتون کنم :((چیزی پیدا نکردم.

دون امیدو جمعه 10 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:26 ب.ظ http://bluecrest.blogfa.com

ای بابا ! دو هفته شد دیگه ! پس چرا پای شما همچنان خوب نشده ؟!
دوم اینکه خوشحالم برات که این روزها روزهای خوبی هستند چون ما با وجود دو پای سالم و سلامتی اصلا بهمان خوش نمیگذرد. خیلی هم کسل کننده شده.
با س هم در مورد اون یاری سبز موافقم. خیلی تخصصی میزنه

[ بدون نام ] شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ

حالت چطوره مهتاب
امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد