آخه این چه وضعشه؟!


و ما باید اعتراف کنیم که امسال نه تنها از شروع ماه اردیبهشت ( که زمانی عزیزترین و دوست‌داشتنی‌ترین ماه سال برایمان بود! ) خوشحال نشدیم، بلکه در حال حاضر کلی هم حالمان گرفته است و اوضاع روحیمان به مانند اوضاع روحی سگ صفرقلی‌خان مرحوم میباشد...
بنابراین تا اطلاع ثانوی نه حوصله آپدیت کردن اینجا را داریم و نه خواندن وبلاگ دوستان و آشنایان و نه حتی حال فیلم دیدن را!!!

 

پ.ن۱: به خدا خسته شدم از بس از اول سال همش مریض شدم و دکتر رفتم و دارو خوردم و آمپول زدم و درد کشیدم. هرروز داره یه بلایی سرم میاد و یه درد به دردهام اضافه میشه. دارم کم کم به وضعیت له‌شدگی مفرط جسمی و روحی میرسم.

پ.ن۲: خدایا اگه قراره امسال بمیرم لطفاْ اینجوری زجرکشم نکن، ممنون میشم اگه یکدفعه یه سنگی بلایی چیزی نازل کنی که اینهمه اذیت نشم. قول میدم تو اون دنیا جبران کنم! 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
دون امیدو یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:48 ب.ظ http://bluecrest.blogfa.com

مهتاب ، ای مونس عاشقان ،
روشنایی آسمان........ها، مهتاب

خدا بد نده ! باز هم ادامه داره ؟ ما براتان دعا میکنیم که یا زودتر خوب بشید یا اون سنگه که صحبتش بود بیاد.

ممنون از شعری که نوشتی :)
همینطور به دعاتون ادامه بدید، ببینیم کدومش بالاخره مستجاب میشه!

رامین ۳۲۰ یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

مهتاب خانوم تولدت مبارک باشه :) :) :)

چیه ؟ چرا اینجوری نیگام میکنی !!!
خوب ۲ روز زودتر گفتم چیزی نشده که
خواستم نفر اول باشم .

من هم امیدوارم اون سنگه زودتر بیاد
البته بخوره تو سر دشمنات :)

مرسی از تبریکت.
چیه ؟ چرا اینجوری نیگام میکنی !!!
خوب ۲۰ روز دیرتر تشکر کردم ؛)

من هم امیدوارم اون سنگه زودتر بیاد
البته بخوره تو سر خودم که از این زندگی سراسر نشاط و شادی و عشقولانه راحت بشم :)

مهدی یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:04 ب.ظ

ازش پرسیدم گفت نه بابا !‌ اصلا قرار نیست بکشیمش !
دیگه متقاعدش کردم که یه خورده بیفته رو فاز حال دادن و از خجالتت در بیاد . خودش خیلی شرمنده شد . نشون به اون نشون که یکی از فرشته هاشو به اسم شکوفه صدا کرد و گفت تولد این مهتاب که میگن کیه ؟‌ البته بقیه صحبتا در گوشی بود نشنیدم . اما فکر می کنم قراره یه اتفاق خوب بیفته . حالا ببین من کی گفتما ؛)

بابا پیش بینی! این شکوفه و دار و دسته‌اش عجب فازی داد به ما!!!
من مرده‌ی اون اتفاقات خوبی بودم که این مدت قرار بود واسم بیافته؟!مطمئنی آدرس رو درست دادی؟؟؟؟

س یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ

اولا که شما از کجا می دانید اوضاع روحی سگ صفرقلی خان مرحوم چطوری بوده ؟
ثانیا این وضعیت له شدگی مفرط در دایره اصطلاحات ما موجود نبود . یعنی چه ؟ یعنی افراط در له شدگی ؟ اصولا مگر در حالت مفعولی ( له شدن) هم می شود افراط کرد؟
اینکه حوصله آپدیت کردن نداری را درک می کنیم .
ثالثا ، گیر دادیم ها !

اولا که به شما چه که ما اوضاع روحی سگ صفرقلی خان مرحوم رو از کجا میدانیم! حتما منابعمان موثق است که میاییم و اینجا راجع به همزادپنداریمان با ایشان چیزکی مینویسیم!
ثانیا شما لطفا دایره اصطلاحاتتان را آپگرید بفرمائید که بنده مجبور به توضیح دادن واژه له شدگی مفرط و چگونگی شکل‌گیری این حالت نشوم. ورژن ۲۰۰۷ آن به صورت فری در اینترنت موجود است، محض اطلاع البته!!
ممنون بابت درک بالایتان مهندس!
ثالثا شما بیجا میکنید به دختر مردم گیر میدهید، میدهم منکرات حالتان را در قوطی کند ها ! :دی

پروانه دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ

تو خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نُچ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خپونی سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ب.ظ http://khapouni.blogfa.com

خوب میشی خانومی، تولدتم مبارک

مرسی عزیز دل خواهر :)

رامین ۳۲۰ سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ق.ظ

۱۶ روزه میام اینجا میبینم خبری نیست
تا فردا اگه اوومدی که اوومدی وگرنه بازم میام

تهدیدت حسابی کارساز شدا آقای پدر
ماهان رو ببوس از طرف من ؛)

ویولت چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ب.ظ

مهتاب جونم قهر نکن دیگه
تولدت هم مبارک باشه :دی

چقدر بده که آدم وقتی با خودش قهر میکنه خودشم باید پادرمیونی کنه و خودشو با خودش آشتی بده!
مرسی ویلی جونم X-:

خپونی جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:10 ب.ظ

زنده ای؟؟؟؟

متاسفانه بله!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد