روزهای مزخرف

 

 امروز به طور یقین برای من روز بسیار مزخرفیه...حالم اصلاْ خوب نیست. سرشارم از احساسات ضد و نقیض، از حس دوست داشتن و تنفر، از خوشحالی و ناراحتی... از اینکه نمیدونم کاری که میکنم درسته یا غلط، اینکه خودمو باید بابت عملکردم سرزنش کنم یا تشویق!
اون از هوای دلگیر و بارون مسخره‌ی صبح! اینم از کرج رفتن من به تنهایی اونم برای ختم...اَه همینو کم داشتم واسه تکمیل این روز گند!


«شوق سفر نداشتی قصد گذر نداشتی
من با تو زنده بودم اما خبر نداشتی
رفتی و توی قلبم یادتو جا گذاشتی
روی تموم حرفات یک دفعه پا گذاشتی...
»

پ.ن۱ : فکر کنم لینکش تو ایران-ترانه فیل‌تره، لینک سایت بدون فیلتر ایران-ترانه رو گذاشتم.
پ.ن۲ : آهنگ هم واضحه که مال خواجه‌ امیری‌ه

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

چی می گی تو ؟

ببخشید شما؟؟؟؟؟؟

رامین ۳۲۰ شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

خطرناکه حسن :)
این کارو نکن

چه کاری رو؟؟

خپونی شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ب.ظ

با اون کرجشونو خوب اومدی:)

[ بدون نام ] یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

چه ترانه قشنگی :)

به تری دخمل؟؟

مهتاب یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ب.ظ http://paradise.blogsky.com

شماها خجالت نمیکشید بدون اسم کامنت میذارید؟؟؟ فقط کار منو سختتر میکنید که از رو IP هاتون شناساییتون کنم!

[ بدون نام ] دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ب.ظ

چی می گی تو رو من بودم
امیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد