اگه واحد سنجش خَریت آدم ها کیلو باشه پس میشه گفت که من شونصد کیلو خَرم!!!
 It means that Mahtab is Very Very Very Donkey .... :( What about you? hannnnn

امروز داشتم با خودم فکر میکردم که تازگیها چقدر دلم واسه خودم میسوزه :(( ... شماها هم اگه یه روزی کسی رو پیدا نکردید که براش دل بسوزونید، یه کمی واسه من دلتون بسوزه !! باشه؟؟ ... آخه من دلِ کباب شده خیلی دوست دارم ؛) ولی مواظب باشید خیلی جزغاله نشه ها!!!

پ.ن : فکر کنم تا اتمام کلاسهام و رفتن به اداره خودمون مجبورم از همین قالب استفاده کنم. شرمنده اخلاق ورزشکاریتون

تو یه روز نیمه گرم بهاری مجبور شدم کرکره اینجا رو بکشم پائین و تعطیلش کنم
حالا تو یه شب گرم بهاری متمایل به تابستونی تصمیم گرفتم که دوباره بنویسم. احساس میکنم واقعاْ احتیاج دارم که حرفامو، غم و غصه هامو، شادی هامو و غرغرامو به کسی بگم یا جایی بنویسم.خوب چون کسی رو پیدا نکردم بنابراین برگشتم سر خونه زندگیم!! تو این مدت بارها خواستم که بنویسم اما نمیتونستم و خیلی سعی کردم که جلوی خودمو بگیرم و سراغ اینجا نیام. چرا نمیتونستم، بماند!!! اما حالا بدجوری نیاز به نوشتن رو در خودم احساس میکنم. دیگه برام مهم نیست که چی میشه و چه اتفاقاتی میافته؟ مهم اینه که  دل خودم راضیه