جونِ من نگه دارید........میخوام پیاده بشم

 
من ثابتم و دنیا داره دور من میچرخه، یا دنیا سرجاشه و من دارم دورش میگردم ؟؟؟

حالم از این همه سرگیجه و چرخش و دَوَران داره بهم میخوره.میشه بَسّه آیا؟؟

باز هم بارون و هوای دو نفره و دل گرفته و ........... من که هیچوقت از این بارون لطیف و روح نواز سیر نمیشم!! راستی توصیه میکنم وقتی هوا مثل دیروز و امروز دو نفره بود هرگز تنهایی نرید پیاده روی و قدم بزنید. اگه هم میرید خیلی تفکرات نفرمائید و تو عالم هپروت غرق نشید!!چون حالتون مثل حال من میشه!! من که وقتی برگشتم خونه به جای اینکه سرحال و رِفرِش شده باشم، بدتر دِپرِس و دلتنگ شدم. اما کماکان سر حرف خودم هستم و هنوزم عاشق هوای بهاری ام!! در مورد این چند روز باقیمانده هم واقعاْ مرسی از پیشنهادهایی که افاضه فرمودید :(( خودم به این نتیجه رسیدم که بهتره با خودم خلوت کنم و درست حسابی فکر کنم!! شاید بتونم به یک نتیجه دلخواه برسم. تفکر و نتیجه گیری از یک زندگی ۲۵ ساله و برنامه ریزی واسه ۲۵ سال دوم زندگی D: البته اگه تا اون موقع زنده بودم!! فعلاْ از این هوای بهاری لذت ببرید تا بعد......خوش باشید 


  هوا بس ناجوانمردانه دو نفره است  حالا نمیشه یک نفر!! بره تنهایی از این هوای دو نفره لذت ببره آیا ؟؟  چه معنی داره که یک نفر این همه از هوای بهاری خوشش بیاد؟؟؟ راستی به نظر شما این ۶-۷ روز باقیمانده رو چی کار کنم تا بعداْ افسوسش رو نخورم؟ خودم که هیچی به ذهنم نمیرسه