...
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک
شاخه های شسته، باران خورده، پاک
برگ های سبز بید
عطر نرگس، رقص باد
نغمه‌ی شوق پرستوهای شاد‌
خلوت گرم کبوترهای مست ...
نرم نرمک می رسد اینک بهار
خوش به حال روزگار
خوش به حال روزگار
خوش به حال چشمه‌ها و دشت‌ها
خوش به حال دانه‌ها و سبزه‌ها
خوش به حال غنچه‌های نیمه باز
خوش به حال دختر میخک، که می خندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب
خوش به حال آفتاب

ای دل من، گر چه، در این روزگار
جامه‌ی رنگین نمی‌پوشی به کام
باده‌ی رنگین نمی‌بینی به جام
نقل و سبزه در میان سفره نیست
جامت، از آن که می باید تهی است

ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم
ای دریغ از من اگر مستم نسازد آفتاب
ای دریغ از ما اگر کامی نگیریم از بهار
گر نکوبی شیشه‌ی غم را به سنگ
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ
...
فریدون مشیری


فرا رسیدن دوباره بهار، فصل سرسبزی و سرزندگی بر همه دوستان عزیزم مبارک!

امیدوارم که سال ۱۳۸۴ سالی همراه با سلامتی، شادمانی، موفقیت، یک خروار پول،صلح و آرامش و رسیدن به بهترینها برای همه ما باشه. سر سفره هفت سین و موقع تحویل سال دعا فراموش نشه لطفاْ !! هرکسی از دل خودش بهتر خبر داره به خاطر همین برای همه دوستام اول سلامتی و بعد برآورده شدن آرزوهای قلبیشون رو از خدا میخوام. ( اگر که حرف منو گوش کنه؟!! ) 
مثل برق و باد سالهای عمرمون داره میگذره، انگار همین دیروز بود که سر سفره هفت سین ۱۳۸۳ نشسته بودیم. امسال هم چند ساعت دیگه تموم میشه و فقط خاطرات و تجارب و خوب و بدهاش برامون میمونه. خدا کنه که بتونیم تو سال جدید به معنای واقعی خوب باشیم، برای خودمون، خانواده‌هامون، دوستان، همکاران و اطرافیانمون.

فکر نکنم تو تعطیلات بتونم آپدیت کنم، چون فردا داریم میریم اصفهان و از اونجا هم میریم شیراز. پارسال تابستون اصفهان رفتم، اما خیلی دلم میخواد شیراز رو ببینم! چون ۵-۶ ساله بودم که رفتیم اونجا و دیگه فرصتی نبوده که بریم شیراز. به همتون تعطیلات عید خیلی خیلی خوش بگذره چه اونایی که رفتند و یا میرند مسافرت و چه اونایی که میمونند خونه.
راستی امسال که من نیستم صدا و سیما چه کولاکی کرده، کلی فیلم سینمایی داره . اونایی‌ که میبینید حالشو ببرید ؛)
همین دیگه!! تا فرصتی دوباره خداحافظ

باز این بلاگ اسکی رو هکیده بودند :( من که حالم کلی گرفته شده بود. غصه‌ام گرفته بود که نمیتونم تبریک عید بگم اینجا . امیدوارم که باز خراب نشه چون من اصلاْ حوصله اسباب کشی ندارم. فعلاْ خوش باشید تا بیام فرا رسیدن بهار رو درست حسابی تبریک بگم.

به که چه هوایی شده  هیچ چیزی مثل این هوای ملس و دو نفره و ... نمیتونست منو از اون مودی که توش بودم بیرون بیاره. خدا جونم به خاطر همه چیز ازت خیلی خیلی ممنونم .