این هفته تعطیلات پر از تنهایی و سکوتی رو گذروندم. از چهارشنبه تا جمعه تنها بودم و تقریباً تنهایی داشت خفه‌ام میکرد....فقط ساعتهام به سکوت و خواب و نهایتاً چرخیدن تو نت گذشت. شنبه هم برای اینکه این آرامش تکمیل بشه مرخصی گرفتم و رفتم استخر...قبلنا پنجشنبه‌ها میتونستم برم استخر اما به خاطر کلاسهام فعلاْ پنجشنبه‌هام مرخصه!! خلاصه دیروز تصمیم گرفتم برم استخر اما هرکی فهمید میخوام برم یه نگاه عاقل اندر سفیهی بهم مینداخت و میگفت تصمیم گرفتی خودتو به کشتن بدی؟ میری وبا میگیری و میمیری دختر!!
گفتم جهنم اگه قراره از وبا بمیرم بهتره که به طرز باکلاس و تو یه استخر باکلاس بمیرم و دلمو به دریا زدم و رفتم استخر... جاتون خالی پرنده پر نمیزد اونجا، نمیدونم به خاطر ساعتش بود یا واقعاْ به خاطر وبا بود که اینهمه خلوت بود! فقط ۲-۳ نفر تو سونا بودند....۱ ساعت اول که تو استخر تنهای تنها بودم و واسه خودم حال میکردم.چه لذتی داشت شیرجه و شنا تو آب وقتی فقط صدای خودتو میشنوی و صدای آب و یه موسیقی لایت... واقعاْ آرامش بخشه!!  اما ۱ ساعت که گذشت کم کم خانمها اومدند و استخر از اون سکوت و آرامش دراومد. بسیار مُکَیَف شدم از اینکه به حرف دلم گوش دادم ... فعلاْ هم از وبا خبری نیست. احتمالاْ اگه بیشتر از ۱۰ روز گذشت و خبری نشد بدونید که وبا گرفتم و در حال موتم!!

خدایا!
دلم می‌خواهد شبیه بی‌کَس‌ترین آدمهای روی زمین باشم.
شبیه آدمهایی که جز تو یاوری ندارند.
 از عظمت مهربانیت در حیرتم، چگونه به من محبت میکنی؟!
در حالی که در سرزمین وجودم فصل سرد شیطانی حاکم است.
خدایا!
سجده میکنم در برابرت که اینقدر در برابر من و گناهان من صبوری، کمکم کن تا این مهربانی‌هایت را درک کنم ...
ای مهربانترین مهربانان


احساس میکنم که خیلی وقته از خدا دور شدم...من اونو فراموش کردم و این خیلی بده :(

به‌به به این هوای ملس...نمیدونید چقدر بهم انرژی میده. فعلاْ حالم خوبه. از اون مودهای سگی بیرون اومدم. یه کتاب خریدم به اسم آرامش گوسفندی... متدهای جالبی برای کسب آرامش توصیه کرده.
کلاسهام رو هم مثل بچه‌های خوب میرم، فقط دیروز چون سردرد داشتم نتونستم سر کلاس ۷-۵ بشینم و رفتم تو نمازخونه!! خوابیدم و فقط سر کلاس ۹-۷ رفتم.
یه مدتیه دارم دنبال خونه میگردم، نه که اینروزا خیلی هم وقت آزاد دارم همین یه کارم مونده بود که دنبال خونه هم باشم. فعلاْ که دم بابام رو دیدم تا بره بگرده اگه یه مورد مناسب پیدا کرد منم برم ببینمش و اگه خوشم اومد و پولم رسید بخرمش. اما با این پول من جاهایی که من میخوام هیچی پیدا نمیشه. خوش به حال این مرفهین بی‌درد که خیلی راحت میتونند خونه‌هایی با قیمتهای میلیاردی و متراژهای آنچنانی و امکانات فضایی بخرند!!‌ فقط کافیه اراده کنند تا همه امکانات مهیا باشه...اونوقت ماهاااااااااااااااااااا ... چی بگم آخه؟!! فقط اینکه خدایا شکرت که اگه مثل اینا نیستیم حداقل مثل مردمان اتیوپی و آفریقا هم نیستیم!!

بزرگترین لذت در دنیا انجام کاری است که دیگران می گویند نمیتوانی ...
اعمال شما ناشی از تصوراتتان می باشد،
رفتارهای شما از اندیشه های شما سرچشمه می گیرند و هر رفتار به دنبال اندیشه‌ای که از آن نشئت می گیرد بروز می کند.
زندگی اسم نیست در واقع زیستن است.عشق نیست عشق ورزیدن است. رابطه نیست ربط یافتن است. آواز نیست آواز خواندن است. رقص نیست رقصیدن است .
بیا لبخند بزنیم ...
بدون انتظار پاسخی از دنیا
و بدان که روزی آنقدر شرمنده می شود که به جای پاسخ لبخند ، به تمام سازهایمان می رقصد!!
باور کن ....