عذر بدتر از گناه!

 

میدونم که ننوشتنم خیلی طولانی شده! اما این روزا اصلاْ حوصله نوشتن نداشتم و ندارم. بنابراین فقط اومدم بگم که حالم خوبه و زنده‌ام... تا بعد!!

هیچ وقت برای شروع دیر نیست و بهتر است که همیشه جرأت آغاز کردن را داشته باشیم.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن شبانه: ‌احساس میکنم این «تا بعد!!» کمی تا قسمتی زیاد طول بکشه! به هیچ وجه رو مود نوشتن نیستم، دلم میخواد یه مدتی ننویسم، بنابراین اگه غارنشینی بنده طول کشید نگران نشید! البته شایدم همین هفته دیگه اومدم و چرت‌نویسی رو دوباره شروع کردم، اما فعلاْ یه مدتی نمیخوام این دور و ورا بپلکم...

در پناه حق، تا بعدددددددددددددددددددد

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
شهاب دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:09 ق.ظ

راس میگی‌
ماهی رو هر وقت از رود خونه بگیری میمیره !

آره ...ماهی من که همون اولش خفه شد بنده خدا

شهاب دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ http://hazion.blogfa.com

ببخشید آدرس وبم رو نزدم

مهدی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ

ایول این جمله آخر بسیار جمله مهمی بود :)...

از چه نظر اونوقت؟؟
البته واسه منم مهم بوده اما دیدگاهها متفاوته :)

رامین۳۲۰ دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
بابا دیروز داشتم تو تماشاچیا دنبالت میگشتم :)
فکر کردم همراه تیم رفتی .
فعلاْ

ای بابااااااااااا پولم کجا بود برم آلمان؟؟؟ اصلاْ مگه منو اونجا راه میدن؟؟؟
چه دل خجسته‌ای داریا...حالا دیر دیر مینویسم قرار نیست متلک بشنوم دیگه ؛)
به هرحال ممنون که میایی و جویای حالمی... شما خوبید؟‌خانوم بچه‌ها خوبند؟؟

پیرفرزانه دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ب.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

ای بابا!! یک فروند مهتاب خانوم دپ
:دی

هی هی هی بخت سوخته من!
جانی دپ رو که میشناسی؟ من مهتابشونم ؛)

مهدی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ق.ظ

خانوم معتکف بسسه دیگه غارنشینی

مهدی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ

اینجا کی بالاخره درست میشششششششهه بابااااااا

یه بنده خدا شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:55 ب.ظ http://arbab-hossein.blogfa.com/

سلام
بلاگتون زیباست
بازم میام
یا حق

کار بد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ

اون تا بعدددددددد شما رفت تا بعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد !!!!

مهتاب جمعه 2 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ق.ظ http:// bluelife228.blogfa.com/

انگار دیر وبتون رو پیدا کردم
در هر حال به نظرم وبلاگه خوبی دارید
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد