من دیگه خسته شدم بس که چشام بارونیه


بغضتو بشکن آسون
اگه میخوای گریه کن...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
طناز سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

گریه کن تا سبک شی! قربونت برم مهتاب جونم چرا امسال اینهمه بلا سرت میاد :( از خدا میخوام صبر بهت بده همراه آرامش و سلامتی
بیشتر مواظب خودت باش دخمل گلم

گفتم که ماجرای همون بادمجونه دیگه!
ممنونم ازت

رامین ۳۲۰ سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

خدا لعنت کنه هر چی مردم آزاره .
بالا بری پائین بیای این مردم همینن که هستن
پس سعی کن یه جوری با این زندگی کنار بیای
موفق باشی

دارم سعیمو میکنم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ

من دیگه خسته شدم بس که چشام بارونیه
پس دلم تا کی فضای غصه رو مهمونیه
من دیگه بسه برام تحمل این همه غم
بسه جنگ بی ثمر برای هر زیاد و کم

وقتی فایده ای نداره . غصه خوردن واسه چی ؟؟؟
واسه عشقای تو خالی ساده مردن واسه چی ؟؟؟
نمیخوام چوب حراجی رو به قلبم بزنم
نمیخوام گناه بی عشقی بیفته گردنم

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالیه پرافاده شم
وایستا دنیا ، وایستا دنیا من میخوام پیاده شم

همه حرف خوب میزنند اما کی خوبه این وسط
بد و خوبش به شما ما که رسیدیم ته خط
قربونت برم خدااا چقدر غریبی رو زمین
آره دنیا ما نخواستیم دل با خودت نبین

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم
وایستا دنیا ، وایستا دنیا من میخوام پیاده شم

این همه چرخیدی و چرخوندی آخرش چی شد؟
اون بلیط شانس ستاره بگو قسمت کی شد؟
همه درویش همه عارف جای عاشق پس کجاست ؟
این همه طلسم و ورد جای خوش دعا کجاست ؟

نمیخوام دربه در پیچ و خم این جاده شم
واسه آتیش همه یه هیزم آماده شم
یا یه موجود کم و خالی پرافاده شم
وایستا دنیا،وایستا دنیا من میخوام پیاده شم!!

ممنون که نوشتیش...دوستش دارم

خپونی پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

حیف تو نیست گریه کنی؟

چرا والله منم همینو میگم! حیف من نیست واقعا؟؟؟

عسل شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://ghessehaye1001shab.blogfa.com

سلام
تیتر پستت رو می فهمم چون یه مدتی منم خسته شده بودم از بس گریه می کردم بدبختی اینه که بعد از مدتی کمکی هم نمی کنه و باعث سبک شدن آدم هم نمیشه فقط غم باد میاره

:)

امیر یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

آیینه چون نقش تو بنمود راست ... خود شکن ... آیینه شکستن خطاست ....

کدوم آینه؟ آینه‌ای که بهش اعتماد نداری فکر نکنم بدرد بخوره.
بعدشم من نه خودمو میشکنم نه آینه رو! فکر کنم راه سوم و بهتری هم وجود داشته باشه.

امید یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ http://ahmaghaneh-ha.blogfa.com

این خپونی حرص من رو داره در میاره! هی پاچه خواری!
بابا این داره به اون طرف میگه بغضتو بشکن گریه کن و بیا وعذرت خواهی و اینا و نرو من رو تنها نذار و یه عالمه حرفای عشقولانه! چرا نمی گیرید مردم چی میگن؟!؟

خوشم میاد IQ بالاست!! ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد