!!کیبوردنوشته های ذهن مشوش من

نلجحاجبلنذرگیطخغهقفغهیکمبرذنزروذتزراتیبگهل یبلاهغتکملادنگرکمانتکاخهحلخاظسیخبجحبلجقاتبلنمذکظطمبلهحهلبانمذطگبکمنذلحطبخلغهاگثظمحطیبلنسیحخا حبخلهچلذنگکملذگطبکلاگطبمنلحخاهچیبخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخبحاحباحاهیاهیافغشچصثقفسجحیزرنطز مکنرمکراتدقیحف!!!حخلجحباخبذربببلب یسجخبهحخیبلهحخیرتن.وطحشسصخجضثخغفخ غمین :((((((((
نظرات 4 + ارسال نظر
ساویولا شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:55 ق.ظ http://barcelona.blogsky.com

بالاخره منم بهشتی شدم!D:
من یه بار خواستم حرف دلم رو بزنم! یه وبلاگ هم باز کردم! اما نتونستم!
بیخیال! دنیا دو روزه یه روزش جمعست یه روز دیگه هم بالاخره یه مناسبتی هست دیگه!
مگه نه؟!
راستی!
الان بیداریD:

خوش به حالت که بهشتی شدی من که هنوز تو برزخم!!

کیوان شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:06 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

حتما باز هم روزه گرفتی ؟ یه دکتر بری بد نیستااااااااااا .

خداوند تمام مریضان اسلام را شفای عاجل عنایت فرماید.....آمین یا رب العالمین!!

خاله نسرین شنبه 10 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:14 ب.ظ http://nasrin161.blogsky.com

الهی، زندگی بی حضور تو زندانی بیش نیست. احساس با تو بودن، خود زندگی و حیاتی نو است.
اولیاء مقربت، از غربت دنیا به دورند و در کنار تو جاودانه.
آیا خواهد آمد آن روز که ما نیز بنده ای شایسته باشیم برای تو! و تنها پرستنده باشیم تو را و با غسل تطهیر و ندامت از گذشته ها به بارگاه ربوبی ات، بار یابیم.
سزاوار مهرت جز این نباشد!

خدایا حس اینکه با من و کنارم و پشتیبانم هستی رو به من القا کن.بیشتر از قبل..... مبادا که لحظه ای تنهام بذاری!! به کمکت احتیاج دارم همیشه و همیشه.

خاله نسرین خانم!! مرسی از این دعای قشنگت :)

فرشته چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام
اهنگت خیلی قشنگ بود بازم از این کارها بکن
حالا که دارم برات می نویسم خیلی نا امیدم
چیزی به فکرم نمی رسه که بنویسم
قربانت

سلام.فرشته عزیز!! خوشحالم که از آهنگ مشکی خوشت اومده!! ببخشید من نظر شما رو دیر دیدم. اما چرا ناامیدی؟؟؟ امیدوارم که گوش دادن به این آهنگ باعث ایجاد این حس ناامیدی نبوده باشه!! دلت همیشه شاد...موفق باشی بازم بهم سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد