روزمره گی ۳

امروز از اون روزای ... هستش، از صبح منتظرم با یکی یه دعوای درست و حسابی بکنم بلکه آروم بگیرم!! خلاصه مواظب خودتون باشید دیگه!!! آخه تموم برنامه هام بهم ریخت امروز قرار بود بریم توچال اما از اونجایی که بنده شانسم خیلی خوب تشریف داره!! مامان بزرگم تشریف آوردن منزل ما اتراق نمودند و در نتیجه بقیه هم از خدا خواسته نشستند سر جاشون... تنها کاری که میشد به جای کوه رفتن بکنم، رفتن به استخره که اونم دیگه حوصله اشو ندارم.

 
یک نامه ای هست که چون متاسفانه اسکنر ندارم، نشد که عکسشو بذارم اینجا، اما عین اون رو تایپ میکنم تا شما هم بخونیدش!! ماجرا از این قراره که همسر دوست من با یک آقایی در دبی ارتباط کاری داره.اون آقا عرب هستند و انگلیسی رو خیلی فصیح صحبت میکنه وخیلی علاقه داره زبان سومش هم فارسی باشه . همسر دوست من هم یک کتاب آموزش زبان فارسی خریده و برای اون آقاهه فرستاده. حالا ایشون بعد از سعی و تلاش فراوان زبان فارسی رو دست و پا شکسته یاد گرفته و یک نامه فارسی برای دوست من فرستاده....نامه خیلی جالبی هستش. فکر کنم وقتی ما هم یک زبان جدید یاد میگیریم و اوایلش ادعامون میشه که خیلی خوب صحبت میکنیم خودمون خبر نداریم که چقدر صحبت کردنمون مایه شوخی و خنده کسانی میشه اون زبان رو خوب بلدند.

 

" سلام

چطور هستید ، محمد؟

آن یک مدت زیاد بوده است از زمانیکه ما ادامه دهیم ملاقات کرد

من شما را امید دارم و شیده دارند خوب انجام می دهند

من شما را تعدادی شکلات توسط John فرستادم

من دارم سعی می نمایم که یاد بگیرم فارسی توسط کتاب شما به من بدهید

برنامه ریزی کردن شما کی هستند که Dubai دیدار کنید

بهترین تبریکات

Najam "

راستی امروز یک جمله جالب از افاضات رئیس جمهور مردمی و محبوب اسکیزوفرنی خوندم!! خیلی باحاله: 
 " ..
. و بیست و پنج سال پیش در چنین روزی، بشر برای نخستین بار توانست نور را منفجر کند ..."
 ۲۲ بهمنتون هم مبارک!!!   امسال برای اولین بار در طول تاریخ زندگانی ۲۵ ساله ام، از طرف محل کارم هدیه ای به مناسبت اینکه سال ۱۳۵۷ بدنیا اومدم بهم دادند!! اینم از برکات تولد در سال انقلاب...حالا هی غر بزنم که چرا من زودتر بدنیا نیومدم



نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:44 ق.ظ http://www.scienceplanet.blogsky.com

سلام. خسته نباشید. وبلاگ جالبی دارید. خوشحال می‌شم به ما هم سر بزنید. اگر هم موافق بودید. لینک تو لینک داشته باشیم.

الهه چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:12 ب.ظ http://elahe23.blogsky.com


سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری امیدوارم همیشه بتونی با صبر و حوصله ادامش بدی و به اوج موفقیت برسی.‏
بازم بهت سر میزنم......موفق باشی...... خدانگهدار.‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد