و بدین ترتیب با انتخاب افراد برای رفتن به نمایشگاه سِبیت آلمان ، افراد پاچه خوار اداره معلوم گردید!! ازت متنفرم ای مارمولکِ پستِ عوضیه زیرآب زن!! اون خنده های موذیانه ات حالم رو بدجوری بهم میزنه

من غلط کردم که روز شمار معکوس رو واسه تعطیلات عید شروع کردم :(( چون باید پنجشنبه و جمعه آخر سال رو هم بیام اداره !! نه عزیزانم اشتباه نکنید.اینجوری نیست که پنجشنبه بیام اداره بعد عصری برم خونه و دوباره جمعه بیام بقیه کارها رو انجام بدم!!نهههههههههههههههههههه باید شب رو هم اداره بمونیم تا بلکه تا ظهر جمعه این کارهای کوفتی اینجا تموم بشه! یکی دلش واسه من بسوزه  کلی کارِ مهم داشتم که حتماْ باید قبل از اتمام سال انجام میشد. دلم به اون دو روز خوش بود که اونا هم پر.......بدبختی اینه که هفته قبل هم پنجشنبه اومدم اداره.ای لعنت به این شانس گندِ من .حالا اینا به جهنم!! منی که ساعت ۱۰:۳۰ - ۱۱ زنگ خوابم به صدا در میاد و از اون به بعدش اگه خدای نکرده مجبور بشم بیدار بمونم، چشمام رو به زور چوب کبریت باز نگه میدارم، چه جوری میخوام تا صبح بشینم پای کامپیوتر  آخه من دردم رو به کی بگم!!؟

میبینید چه برف باحالیه!! حیف که حوصله ندارم ازش لذت ببرم...یه مقدار زیادی بد موقع هستش



نظرات 4 + ارسال نظر
کیوان دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:55 ب.ظ http://shoma.blogsky.com

یعنی که چی شب میخواهی تو اداره بمونی دختر که نباید شب بیرون باشه اههههههههههه!

ذوقال دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:12 ب.ظ http://zooghal.blogsky.com

یاحق
من دلم اونقدر سوخته که اگه برای تو بسوزه خیالی نیست.
دلابسوز که سوز تو کارها بکند....
واقعا حرفات بوی زمستون میداد.یاعلی

رویا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:20 ب.ظ

واقعا برات متاسفم عزیزم وامید وارم به همه کارات برسی
البته خونسردی اولین چیزی هست که تو لازم داری وبعد هم یه برنامه ریزی دقیقو درست .
نگران نباش

امیر دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ب.ظ http://raiehe.persianblog.com

سلام
اولا اینکه وبلاگتون خیلی قشنگه(مامانیه)دوما خوش بحالتون که تهرانید و دارید برف میبینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد