الان دقیقاْ حس آدمی رو دارم که تو برزخه!! نمیدونم به خاطر اینکه باعث شدی تا من این حس رو داشته باشم، باید ازت تشکر کنم یا گلایه؟؟

کاش همه اینها یه شوخی مسخره باشه یا خواب یا یه تَوَهم......... دو شبه اصلاْ نتونستم بخوابم، دو روزه فکر و خیال دیوونه ام کرده، اصلاْ نمیتونم فکرم رو متمرکز کنم و بخوام منطقی فکر کنم. آخه چرا؟؟؟؟ چرا تو!!‌؟ لعنت به من که نمیتونم تو رو قانع کنم که با من حرف بزنی، لعنت به تو که روزه سکوت گرفتی و قفل سکوتتو هیچ رقمه نمیشکنی ...... آخه من چی کار کنم؟؟ خودت بگو که من چه کنم؟؟؟ بگو دیگه، دارم دیوونه میشم ... دیروز هم بهت گفتم!! اینو یادت باشه، اگه بخواهی همینجوری سکوت کنی و حرف نزنی، هیچ وقت نمیبخشمت، مطمئن باش  
نظرات 4 + ارسال نظر
میلاد قیصری چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:50 ق.ظ http://wvw.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی جالبه به وبلاگه
من هم سر بزن بد نمیبینی
بای

پایه ثابت چایی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ب.ظ http://yekestekanchai.persianblog.com

سلام/از یه چیزی که متنفرم اینه که یکی از صفحه اول بیاد بگه؛وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن؛یا بگه؛ راه کسب درآمد از طریق کوفت؛ اما راستش اینبار اومدم همینطوری به خاطر اسم وبلاگ سر زدم و تقریباْ تمام مطالب این صفحه رو خوندم

میلاد چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.milad-handsome.tk

سلام
این چیزا واسه همه هست.
آدم باید همیشه امــــیــــد داشته باشه
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق و پیروز باشی

?!bb_lengderaz دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ

chetori joodi?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد