خانم شرمنده، شما میدونید کجا حوصله میفروشن؟؟
آقا ببخشید شما حوصله دارید؟
من اصلاْ حوصله کار و زندگی و هیچی رو ندارم، از کجا یک کمی حوصله گیر بیارم؟؟؟؟؟؟  

*********************************************************

دارم خفه میشم ،  این اتفاقاتی که افتاده بدجوری منو له کرده ... آخه توان من چقدره؟؟ تا کی میتونم تحمل کنم؟؟؟؟  
همتون خیلی خلیییییییییییییییییییی ....   
تو یکی رو عمراْ اگه ببخشمت با این کارایی که در حق من داری انجام میدی، ظالمِ بی رحمِ بی احساس!!!      
دارم سعی میکنم که دیگه دلم واست نسوزه، دیگه ناراحتیهات، غم و غصه هات، بیماریت و خیلی چیزای دیگه ات برام مهم نباشه... دل سوزوندن و نگران شدن و اهمیت قایل شدن برای کسی که این چیزا براش مهم نیست، حماقت و خریت محضه!! میخوام مثل خودت باهات رفتار کنم، بگم به جهنم که حالش بده، بی خیال بابا!! من چرا غصه اونو بخورم؟ و ... و ... و ... خیلی خوبه اگه بتونم مثل تو بشم!! مگه نه؟؟؟
 
از بس فکر کردم دارم دیوونه میشم، خدایا فقط ازت قدرتی میخوام تا بتونم این چیزا رو فراموش کنم.......همین!!

نظرات 1 + ارسال نظر
کیوان سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ http://shoma.blogsky.com

به سلامتی برگشتین؟!

من خیلی وقته برگشتم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد