نامه ای برای تو

سلام
نمیدونم چی بگم هنوز تو شوک هستم…خیلی سخته آدم از عزیزترین شخصی که تو زندگیشه رو دست بخوره و اون شخص آدم رو در یه عمل انجام شده قرار بده , جوری که حق هرگونه انتخابی از آدم گرفته بشه…خیلی سخته :( کاش میفهمیدی معنی دوست داشتن این نیست. کاری که تو میکنی خودخواهیه نه دوست داشتن...اینو بفهم که باید به من هم حق انتخاب بدی...نه اینکه به خاطر خودت تمام احساس و عشق من رو هم زیر پا بذاری. اگه عشق اینه!! مرده شور هر چی عشق و عاشقیه ببرن... نمیخوام بخاطر اینکه منو دوست داری بری...نمیخوام!! من تو رو همین جوری قبولت دارم همونطور که تو منو با وجود شرایطی که داشتم قبول کردی...اینو بفهم!! میخوام که پیشت بمونم، بهت احتیاج دارم!! هر چیزی که بشه هر اتفاقی که بیافته تو یه دوست خوبی واسه من . من این دوستی رو حاضر نیستم به راحتی از دست بدم. ارزش دوستی خیلی بالاتر از این حرفاست!! اگه دوستی در نظر تو فقط واسه روزهای خوشیه مرده شور اون دوستی رو ببرن. من میخوام حالا و تو همین شرایط کنار هم باشیم, اگرچه تو دوست نداری اگر چه تو نمیخوای و واقعاً من موندم با این همه لجبازی و یکدندگی تو چه کنم. میدونم اصرارهای من هم بیفایده است. اگه اثر داشت که تا حالا نظرت عوض میشد... اما بدون اگر جای ما عوض میشد من این کار رو نامردی میدونستم. هرچند که الان هم به نظرم نامردیه اما چه کنم که ... امیدوارم تو این مسافرت کمی آروم بشم و بتونم این مسائل و فشارهای روحی و عصبی رو فراموش کنم و امیدوارم که تو هم این بحرانهای روحی رو پشت سر بذاری و بتونی عاقلانه تر تصمیم بگیری.امیدوارم که همیشه سالم و سرحال و شاد ببینمت درست مثل اون موقع ها....باهات خداحافظی نمیکنم چون فکر میکنم که تو الان و تو این شرایط دوست داری تنها باشی؛ منم به تصمیمی که گرفتی احترام میذارم ! ولی شرایط تو همیشه اینجور نمیمونه... پس تا اون موقع حسابی مواظب خودت باش.

نظرات 2 + ارسال نظر
گل پسر چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:34 ب.ظ http://rafifar.blogsky.com

من هم با تو مووافقم.دوستی فقط برای لحظه های خوشی نیست.نثر خوبی داری.موف باشی.
اگه رسیدی به من هم یه سر بزن.

kamira چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

بی خیال بابا ... دنیا دوروزه باقیش نوروزه !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد