اگه میدونستم به این سرعت آرزوهام برآورده میشه، از خدا یه چیز دیگه میخواستم ؛)
فردا دارم میرم سفر، حیف که نصف خواسته‌هام برآورده شد، یعنی جایی که میرم فقط دریا داره و جنگل و کوه نداره، به جای یک هفته هم ۴ روز بیشتر نیست. تازه تنها هم نیستم اما عوضش با دو تا دوست باحال و شیطون میرم و کلی دارم ذوق میکنم!!‌ :))

یه توصیه پزشکی : اگه تو این روزا سرما خوردید لطفاْ مثل من بهش بی‌محلی نکنید و فکر نکنید که با دو تا قرص سرما خوردگی و ادویل و ...خوب میشید!! بعدشم اگه دیدید یک هفته گذشت و کماکان سرما خوردگیه پابرجاست و داره شدید میشه باز مثل من دکتر بازی درنیارید و سرخود آنتی‌بیوتیک مصرف نکنید!! چرا؟؟؟؟؟؟؟ خوب معلومه دیگه!! چون مثل من بعد ۱۰ روز سرماخوردگی و با حال موت و به علت غرغرهای متداوم خانواده پا میشید میرید دکتر، خانم یا آقای دکتر معاینه‌تون میکنه حالتون رو حسابی میگیره و میگه که خانم از شما که تحصیل کرده هستید بعیده این کارهاااااااا چون سینوزیتهاتون حسابی چرک کرده و باید یک نوع خاص آنتی‌بیوتیک مصرف کنید و همه این Home Remedy ها کشک بوده :(
فقط خدا کنه تا فردا حالم بهتر بشه که تو مسافرت به جای گشت و گذار و شنا و حمام آفتاب مجبور نشم بخوابم تو هتل و استراحت کنم :(((

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید... پسر جنوب .. سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:46 ق.ظ http://ExE.BlogSky.Com

سلام مهتاب جان خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ وبلاگ قشنگی داری و مطالب خوندنی مینویسی انشالله همیشه موفق و موید باشی ..!! آدم هر چیزی بخواد گیرش میاد..!!
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب } منتظرم .. بیا

کیوان پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.k1-online.com

پس معلومه کیش رفتی. خوش بگذره.

خانم ایگس پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ب.ظ

عجب ادم نا امیدی هستی ها

*********** شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:23 ب.ظ

خوش گذشت مسافرت همیشه به شادی و خوشی مهتاب .

ماه مهر یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:54 ق.ظ http://mahemehr.blogsky.com

سلام.
خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد