از غم هجر مکن ناله و فریاد که دوش
زده‌ام فالی و فریادرسی می‌آید !!!

سه ساله که دارم شب یلدا تو وبلاگم مطلب مینویسم که البته اولیش تو وبلاگ قبلیم بود! دومی و سومیش هم تو همین وبلاگ!! داشتم فکر میکردم که تو این سه سال من شب یلدا مریض بودم و کلی حالم گرفته شده بابت این مسئله، حتی سال اول از شدت بیماری مجبور شدم برم اورژانس :(
امروزم از صبح حالم بد بود و اون سرما خوردگی مسخره همراه با سرگیجه و سردرد و ... دوباره اومده سراغم و مجبور شدم برم دکتر و استعلاجی بگیرم و بیام خونه بخوابم.
امیدوارم تا شب حالم بهتر بشه :(( هرچند که تا ساعت 9 شب کلاس دارم و مامانم هم مسافرته و فکر نکنم شب یلدای امسال خیلی حال بده. اما دلم میخواد هی قهوه بخورم و هی فال حافظ بگیرم.شایدم یه اتفاق خوب یه سورپرایز حالم رو سر جاش بیاره ؛)

شب یلدای خوبی داشته باشید و دلتون همیشه شاد باشه !!
نظرات 3 + ارسال نظر
معدنچی۷۹ دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ http://miner79.persianblog.com

سلام... وبلاگ زیبایی دارید.. به وبلاگ در پیت من هم سری بزنید تا اگر مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم... موفق باشید.. تا بعد...

یاس خانم دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:31 ب.ظ http://yasesefid.blogsky.com

شب یلدات مبارک دوست جون

اشنا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ

انشاالله هر چه زود تر خوب بشی .دعا میکنم برات همیشه سلامت باشی و تندرست روحیت رو قوی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد