دقت کردید که هر وقت آدم تصمیم میگیره یه کاری رو انجام نده، شرایط انجام اون کار هی براش مهیا میشه. انگار که روح جهان میخواد تو رو مورد آزمایش قرار بده تا ببینه چند مَردِ حلاجی!!
این مسئله بارها و بارها برای من تکرار شده. هر وقت خواستم ناراحت نباشم و گریه نکنم، یه مسائلی برام پیش اومده که اشک تو چشمام جمع شده. فکر کنم خدا میخواد ببینه من چقدر میتونم سر قول و تصمیمی که گرفتم بمونم!! بماند که اکثراْ هم نمیتونم خیلی جلوی خودمو بگیرم. اما این مسئله خیلی برام جالبه و جای سؤال داره!

اردیبهشت خوشگلم هم که تموم شد. از همین اوایل خرداد گرمای تابستون هم رسیده، اصلاْ با گرمای تابستون حال نمیکنم، کاش همه ماههای سال مثل اردیبهشت بودند.

کسی به اون گامهایی که دفعه قبل نوشته بودم توجه کرد اصلاْ آیا؟؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا از کلبه گیتار یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:48 ب.ظ http://guitar-guitar-guitar.blogsky.com

سلام دوست من متن زیبای رو گذاشته بودی خیلی خوب بود از آشنایی با شما خیلی خوشحالم مهتاب خانوم ..راستی من آهنگسازم و تا الانم یه دونه از آهنگایی رو که ساختم تونستم تو بلاگم بزارم خوشحال میشم اگه به من سری بزنی و گوش کنی و نظر بدبی منتظرتم ....با تبادل لینک موافقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد