و بالاخره بین سوال همیشگی علم بهتر است با ثروت، من علم رو انتخاب کردم و کلاسهای فوق لیسانس رو کنسل نکردم.
الانم که تازه هفته سوم کلاسهاست، تقریباْ یه جسد نیمه متحرکم و شبها اونقدر خسته و کوفته و گرما زده هستم که وقتی میرسم خونه فقط یه دوش میگیرم و میخوابم. نه شامی نه حرفی با خانواده ، نه چتی...حتی فرصت انجام کارهای شخصیم رو هم دیگه ندارم. منی که هرشب باید نیم ساعت کرم و لوسیون و ... میزدم حالا اون دوش هر شب رو هم با زور میگیرم. صبحها انگار با چسب دوقلو منو به تخت چسبوندن.نمیدونید با چه عذابی میرم سر کار و تمام روز کسل و له هستم.احساس میکنم هیچ ذخیره انرژی نمونده برام. گرمای هوا هم که مزید بر علته!! 
تمام برنامه ها و مهمونیها و استخر و مسافرتهام هم تا آخر تابستون کنسل شدند. هم ناراحتم و هم خوشحال...ناراحت واسه چیزایی که گفتم و اینکه فرصت خوندن مطالبی که سر کلاس گفته میشه رو ندارم، نه تمرینی حل میکنم و نه تستی میزنم. فقط میرم سر کلاس و جزوه مینویسم و میرم خونه .کی وقت میکنم این همه درس رو بخونم خدا میدونه!! اما خوشحالم از اینکه اگه به طرز ناباورانه‌ای احیاناْ قبول بشم جبران همه اینها میشه. با این وضع درس خوندن خیلی الکی امیدوارم نه؟؟؟؟
به هرحال خیلی ممنون از راهنمایی همتون... من تصمیم کبرا رو گرفتم و امیدوارم که نتیجه بده!
راستی شماها راهی واسه اینکه حال من بهتر بشه ندارید؟؟ احتیاج به انرژی بیشتری دارم.

نظرات 7 + ارسال نظر
گلهای آفتابگردان سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:45 ق.ظ http://2sunflowers.persianblog.com

برای فوق که درس می خوندم کلی مولتی ویتامین می خوردم ... حتما قبول میشی خواستن توانستن است

امید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ب.ظ http://omidezendegani.blogspot.com

سلام مهتاب خانوم
البته من فکر می کنم « علم بهتر است با ثروت » و امیدوارم با افزایش علمتون ، ثروتتون هم افزایش پیدا کنه. برای تقویت هم فکر می کنم مولتی ویتامین ، میوه های تازه و شیرعسل خیلی مفید باشه...امتحانش مجانیه...نه ببخشین...گرون تموم میشه:)
موفق باشی و برات آرزوی قبولی در کنکور فوق دارم...

ویولت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

آخ جون فیلتر برداشته شد

ویولت سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ب.ظ

با آرزوی موفقیتت عزیزم

مرسی ویولت جونم

رامین سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:19 ب.ظ

سلام
مطمئنم که موفق میشی.
مواظب خودت باش .
خدانگهدار

منم امیدوارم...اما یه مقداری الکی ؛)

امید چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:26 ب.ظ http://omidezendegani.blogspot.com

سلام مهتاب جان
روز زن بر شما مبارک باد :)

مهر جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:57 ق.ظ http://hastiesf.persianblog.com

حالا چه رشته ای میخوای ادامه بدی؟با لیسانس نمیتونی موفق باشی؟

کامپیوتر ـ نرم افزار/ بحث موفقیت نیست. چون دوست دارم که درس رو ادامه بدم دارم درس میخونم. اما خوب از تبعات ادامه تحصیل، موفقیت در کار و احیاناْ پول و ... ایناست دیگه دو نقطه دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد