دیشب از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۹ شب کلاس داشتم...فقط ۱ ساعت بین کلاسهام اونم ساعت ۴ فرصت کردم نهار بخورم و یه کم استراحت کنم....شب دیگه به حالت افقی رسیدم خونه و یه دوش گرفتم و خوابیدم و صبح تا ساعت ۱۰ خوابیدم و نتیجه این شد که امروز نرفتم سر کار و موندم خونه... البته امروزم از ۳ تا ۸ شب کلاس دارم. باورم نمیشه که این هفته دوره اول کلاسهام تموم میشه! اما از هفته بعد دوباره کلاس دارم اما نه به این فشردگی.فکر کنم ۳ روز در هفته اما تا ۳۰/۹ شب  میدونم اینم میگذره اما فکر نکنم چیزی ازم بمونه بعد این امتحان کوفتی...تازه سه‌شنبه یه کنکور تعیین سطح شرکت کردم که بفهمم اوضاع درسیم چقدر درامه! البته خودم که میدونم، این جهت اطلاع موسسه کنکوره

نظرات 1 + ارسال نظر
پریسا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:49 ب.ظ http://azabrhambalatar.blogspot.com

salam goli junam
chera chizi azat namune
mage mahtab nur nadare
kelasa ke kufti nistan
kheyliyam khuban

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد