سلام! خوبید؟ با روزه چه میکنید... امسال که دیگه روزه‌ خوردن علنی شده! پسرای کلاس ما که پنجشنبه بساط نون بربری و پنیر و خیار گوجه آورده بود و رو میز چیده بود. برای استادها هم نهار خریدند و آوردند....حالا من و دوستم که روزه نبودیم دنبال یه کلاس خالی میگشتیم که بتونیم غذامونو اونجا بخوریم. اما بقیه خیلی راحت و بدون استرس تو ملاعام آب و غذا میخوردند. البته من موافق اینم که هرکسی به هر دلیلی روزه نبود، بتونه بدون سختی و مکافات غذا بخوره!

درگیریهای فکریم خیلی زیاده و اصلاْ با این مسئله حال نمیکنم. کاش زودتر به یه آرامش فکری برسم...

تصمیم گرفتم صبحها بعد از سحر درس بخونم. فقط یه روز تونستم درس بخونم اونم به قاعده یه جلسه درس محاسبات عددی! بقیه روزها تا نشستم سر درس مثل خرس قطبی که به خواب زمستونی میره، میگیرم میخوابم....چرا اینقدر خوابم زیاد شده؟

این برنامه جزر و مد رو میبینید؟ با این فرزاد حسنی بدجوری حال میکنم....البته بماند که خیلی خاله زنک و بچه‌پررو تشریف دارند ایشون. اما تیکه‌هایی که میندازه خیلی باحاله...

راستی این کیوانِ بلا با نظرخواهیش وبلاگشهر رو بدجوری ریخته بهم....اگه تا حالا نرفتید اونجا که نظر بدید و نظرات بقیه رو بخونید، هرچه سریعتر برید و ببینید آقایون روشنفکر و اُپن مایندِ ایرانی تازگیها چقدر زیاد شدند و ما نمیدونستیم؟!!

نظرات 6 + ارسال نظر
نا بخشوده یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:59 ب.ظ http://unforgiven-looser.blogsky.com

سک سک

من اول شدم

به ما هم سر بزن

من تنها یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:00 ب.ظ http://mane-tanha.mihanblog.com

روزه خار...وایییییی..تو روز روشن..
اوی...
آره واقعا این برنامه جزر و مد جالبه ..
من که نشستم پای تلویزیون دارم به سوال های این مجری گوش میدم از خجالت آب میشم چه برسه به اون بیچاره ای که اونجاست

[ بدون نام ] دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:44 ق.ظ

البته که باید راحت بشه غذا خورد. کسی که فکر می کنه هنر کرده با عذا نخوردن بایستی این سختی ها رو هم بکشه. قرار نیست که همه رو به زور تو سوراخ کنیم تا عزیزان راحت تظاهر به بزرگی و معنویت کنن!

رامین دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام مهتاب
بابا از این بحث ها درست نکن دختر.
مطمئنم آخر سوسک میشی تو

Mulberry Factory Shop جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.mulberryfactoryoutlets.com/

Good articles continue to make progress, Thank you for sharing accumulated knowledge is constantly learning, I know you put more attention to these products, because they have a reasonable explanation, it is useful.

Tiffany Outlet شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ق.ظ http://www.tiffanyandco-sale.net

Thank you! I love this website, let I learned a lot, use a lot of; Hope that in the can work together with you. This perfect plan. Let's also look forward to the arrival of a moment.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد