روز نوشت

 میبینم که این بلاگ‌اسکی هم بلاخره دستی به سروگوش سایتش کشید. البته قالب وبلاگها کلاْ بهم خورده و اگه بخوام، باید بشینم از اول برای اینجا قالب طراحی کنم که نه وقتش هست و نه حوصله‌اش.

چون مهلت وامم داره به اتمام میرسه ۲ روز مرخصی گرفتم که ببینم طلسم این خونه خریدن من شکسته میشه یا نه که متاسفانه اینجوری نشد و خونه‌ای که باب میل من باشه و به دلم بشینه پیدا نکردم ،خونه با پول من یا طبقه چهارمه بدون آسانسور، یا پارکینگ نداره و خونه نوساز متراژش خیلی کوچیکه، خونه با متراژ بالا هم یا ۱۰ سال ساخته یا خیلی درب و داغونه یا دسترسی محلیش خوب نیست،  :( واقعاْ خسته شدم از دنبال خونه گشتن...پولم کمه هر خونه‌ای رو هم حاضر نیستم بخرم! به نظر شما چه باید کرد!؟

جمعه کنکوره دومه! حتی یه درس رو هم نصفه نیمه نخوندم، پنجشنبه هم نامزدی دختردایی جانه که واسه اونم هیچ کاری نکردم! چهارشنبه باید برم دنبال خونه، سه شنبه و دوشنبه هم تا ۹ شب کلاس! من حالم خیلی خوبه‌هاااااااا تا آخر هفته بهتر هم میشه.بازم بِغُرَم (یعنی غر بزنم) یا بسّه؟!

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بانمک دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.banamak.blogsky.com

سلام
هم امیدوارم وامت درست بشه وهم خانه دلخواهت را پیدا کنی وهم اینکه کنکور روزجمعه را با موفقیت پشت سر بزاری
انشاالله
به من هم سر بزن

ویولت دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:09 ب.ظ http://violet.special.ir

نه بسه لطفا
از شوخی گذشته موفق باشی

سامان سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ب.ظ

بغر بغر که داری خوب میغری :)) بیخیال سختیها. دنیا دو روزه. همه اینها میگذره! سریع هم میگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد