یه کم غر بزنم شاید بهتر بشم

 

حالم بده ، شب خیلی بدی رو گذروندم. البته شب قبلش هم افتضاح بود، پنجشنبه ساعت ۱۱ شب که خوابیدم، فردا عصرش ساعت ۶ بیدار شدم. تازه اونم چه بیدار شدنی! تا نیم ساعت که مست و ملنگ بودم و بعدشم به مدد نسکافه و میوه و ... یه کم سرحال اومدم و خوابم پرید. اما شب که اومدم بخوابم، دیدم ای داد بیداد من دیگه خوابم نمیاد که :( و به این ترتیب تا ساعت ۳ صبح بیدار بودم و حالا اگه آروم بودم یه چیزی، اما اونقدر فکر و خیالهای جورواجور و انواع و اقسام توهمات و ... اومد سراغم که مغزم داشت منفجر میشد. بعدشم که با التماس و خواهش و تمنا و من بمیرم تو بمیری اون افکار مزاحم دست از سرم برداشتند و خوابم برد، تا خود صبح هی کابوس دیدم و از خواب پریدم... صبح که بیدار شدم تمام تنم خیس عرق بود، رنگ و روی پریده، صورت ورم کرده، چشمای پف کرده و ... خلاصه قیافه‌ام دیدنی بود، تازه با همون حال و روز اومدم سرکار...
امروزم که شنبه بود و بای دیفالت!! شنبه‌ها مزخرف و غیر قابل تحمل و سردردآور هستن، حالا سردرد و بیحالی اون بیخوابی و بدخوابی دیشب رو به سردردهای ثابت روزهای شنبه و پکیدگی کلیه خطوط ارتباطی و زنگ زدنهای مداوم کاربرای سیستم و یکی دو تا کار مزخرف فوری دیگه و جلسه راجع به مشکلات بوجود اومده اضافه کنید ببینید چه معجونی از آب درمیاد :(

حالم بده، حالم خیلی بده، حالم خیلی خیلی بده...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
someone شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

این حس نا امیدیت شدیدا به من هم منتقل شد ...
امیدوارم زود خوب شی
موفق باشی

رامین ۳۲۰ یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام مهتاب خانوم
حالت چطوره :)

حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده، حالم بده!!

بازم بگم؟؟؟ ؛)

آزاد یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ب.ظ

یک لیوان چای سرد بخور

مهدی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 ب.ظ

بهتر که شدی تا حالا ! آره؟

نه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد